Skip to main content

Goede middag 🙂 Ik heb bij mij een probleem geconstateerd met de overstapdatum. Ziggo stopt 31 maart, “volgens afspraak”?  Bij u, KPN wordt ik op 13 april aangekoppeld, als de info van Ziggo klopt zou ik natuurlijk graag 31 maart bij u worden aangesloten! Maar hoe geef ik dat door aan de juiste mensen, daar kom ik even niet uit, op mijn account is nog niet veel te zien of in te regelen. Mijn  klantnummer is afgeschermd door moderator Bij voorbaat dank!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goede middag 🙂 Ik heb bij mij ook een probleem geconstateerd met de overstapdatum. Ziggo stopt 31 maart, “volgens afspraak”?  Bij u, KPN wordt ik op 13 april aangekoppeld, als de info van Ziggo klopt zou ik natuurlijk graag 31 maart bij u worden aangesloten. Maar hoe geef ik dat door aan de juiste mensen, daar kom ik even niet uit, op mijn account is nog niet veel te zien of in te regelen. Bij voorbaat dank!

*admin: Afgesplitst naar je eigen topic

 


De afspraak bij KPN naar voren halen zal waarschijnlijk niet lukken. Misschien kunt u Ziggo bellen en vragen of ze u een maand later afsluiten.


Hoi @Peterqwertyuiopop, welkom!

Maak je gebruik van overstap service? Zo ja, maak je geen zorgen! Bij overstap service heft de oude provider (Ziggo) de diensten pas op wanneer de nieuwe provider (KPN) aangeeft dat alles goed werkt en is aangesloten. Ik snap dat je schrikt van het bericht dat Ziggo het abonnement al eerder opheft, maar dit klopt niet. Ziggo stuurt al een tijdje bevestigingen met een verkeerde einddatum bij overstap service. Dit probleem is bekend bij zowel Ziggo als KPN en Ziggo werkt momenteel aan een oplossing. Controleer de orderbevestiging van KPN nog even dubbel of hier daadwerkelijk overstap service op staat, als dit staat aangegeven dan blijven jouw diensten van Ziggo gewoon werken tot dat de diensten van KPN zijn aangesloten :blush:


Dankjewel! kan ik weer slapen ;-)

 


Goede morgen. Ik kreeg de vraag wat ik van get antwoord vond op dit forum. - Ik weet plots niet meer wat ik ervan zal vinden, uiteindelijk. 🙂 Mijn vraag ging over mijn overstap van ZIGGO naar KPN. Nadat ik verschillende datums voor aan- en afsluiten ontving van beide aanbieders. - 31 maart, ZIGGO deelde mij mee dat zij mij 31 maart, (vandaag), zouden afsluiten terwijl KPN mij pas 13 april aansluit. Aangezien de overstap door KPN wordt geregeld kreeg ik daarop een geruststellend antwoord van uw kant. Maar nú, 31 maart krijg ik net een SMS van ZIGGO dat ik vandaag (wél) wordt afgesloten. Dat zou mij momenteel door diverse redenen erg slecht uitkomen, dus ik ben nu toch nog even erg bezorgd.

Met vriendelijke groet, Peter