Skip to main content

Hallo, 

mijn dochter heeft vanaf 11-10-2022 een nieuw abonnement bij jullie. Helaas heeft zij doordat de glasvezelkabel in haar huis niet goed is en de aansluiting op de 6e verdieping is nog geen gebruik kunnen maken van haar internet. Tevergeefs veel contact met jullie gehad voor een oplossing maar helaas. Blijkt dat de hoogwerker niet beschikbaar is en het ook niet duidelijk is wanneer dat wel zo is. Teleurstellend! Ik zou, als KPN zijne liever een hoogwerker huren dan dit zo lang te laten duren. Nu zien we ook nog dat er een mooie black friday deal is waarbij je een mooie tv krijgt bij een nieuw contract! In beide gevallen pech dus. Kunnen jullie hierin meedenken en in ieder geval regelen dat dit wordt opgelost! Dank voor de moeite. Haar postcode is **** en het huisnummer is ***. U komt dan in de *** te ***. Abonnement op naam van *** .

dank u nogmaals voor de moeite!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste @Wiebe Niewzwaag, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Ik zie dat er een ticket openstaat en dat je dochter een tijdelijke oplossing heeft gekregen. Helaas kan ik op dit moment dan ook niets anders voor je betekenen 😞. Hopelijk is het snel geregeld!