Skip to main content

Word er nu en beetje schijt ziek van op 29december abbo voor totaal glasvezel internet tv en telefonie afgesloten wat ingaat als ik aangesloten ben op het net werk maar de begin datum blijft maar opschuiven nu weer net naar 30maart maar als ik de postcode check doe zegt kpn dat er glasvezel beschikbaar is WANNEER WORDT IK AANGESLOTEN anders denk ik dat ik de hele boel maar ga annuleren 

Hoi @Frank alkemade . Welkom op het forum.

Ik zal er niet omheen draaien. Wat je schrijft klinkt mij bekend in de oren. Ik doe nu de aanname dat er nog geen afgemonteerd glasvezelkastje in jouw woning hangt. Klopt dat? 


Nee ze hebben wel de glasvezel naar binnen gebracht en ben al sinds 29 december bezig inmiddels weer verschoven naar 30 maart en als je belt voor meer informatie schuiven ze het allemaal door naar elkaar echt heel irritant 


Word bij u in de hele straat glasvezel aangelegd? Of alleen bij u?


De aansluiting van buitenaf is wordt gedaan in de hele straat als ik glasvezel check doe bij kpn zeggen ze is beschikbaar 


Dan komt er een monteur vanzelf bij u langs om het kastje te af te monteren. Ze gaan gewoon van deur tot deur zonder vooraf een afspraak te maken. Is er niemand thuis, dan komen ze later nog 1 of 2 keer aan de deur. Daarna krijgt u een brief in de bus waarmee u een afspraak in kunt plannen. Maar dat kan nog wel een poosje duren. 


Inmiddels contact gehad met kpn waarin werd gezegt 30 maart is definitief maar wat scherts mijn verbazing weer verplaats nu maar 13 april wat en k......t zooi


Tja ... u bent niet de enige klant hé? KPN heeft er nog meer...