Skip to main content

Mijn moeder is vorige week verhuisd, telefoon, tv en internet zou per 1 dec. ook verhuisd zijn, een sms gekregen met de bevestiging daarvan, echter krijgen we de boel met geen mogelijkheid geïnstalleerd/aan de praat.

Ettelijke malen geprobeerd contact te leggen met KPN om het probleem uit te kunnen leggen, dat lukt niet, geprobeerd een monteursafspraak te maken, dat lukt ook niet.

Want: “alles is aangesloten” zoals in MijnKPN staat vermeld.

Vraag dus: hoe kom ik in contact met KPN en hoe regel ik een monteur die dit probleem (gratis) oplost??

Hoi @memyself andi, welkom op ons forum! Een monteur kun je inplannen via www.kpn.com/monteurs  maar als dat daar niet lukt is het handig als er even iemand meekijkt, de snelste manier om in contact te komen is telefonisch op 0800-0402. Al helemaal als er haast bij is omdat niets werkt is dat echt de beste optie.


Dat inplannen via de link die je noemt lukt dus niet omdat ze al “aangesloten” is volgens KPN.

(al ruim 12 x geprobeerd inmiddels)

En bellen naar 0800-0402 ook al diverse keren gedaan en steeds weer na verschillende keuzes te hebben gemaakt in het “menu” een link voor het inplannen van een monteur en dan weer hetzelfde verhaal als hierboven beschreven.

Wordt er zolangzamerhand moedeloos van.

Het maakt dus ook niet uit of er haast bij is, je krijgt gewoon geen contact, of komt drie kwartier in de wacht…...


Het is helaas wat druk op het moment inderdaad. Ben je er nog doorheen gekomen? Ik denk dat bellen toch de kortste klap geeft voor het inplannen van de monteur.