Skip to main content

KPN, na een helse 8 weken van niet nagekomen bel afspraken, onterechte facturen, monteurs die niet op komen dagen, geen internet verbinding en totaal langs elkaar heen werkende support desks, spoed desks en what have you, heb ik plechtig beloofd dat ik nooit meer iets met KPN te maken wil hebben. Dat ik na een klachtenregen en uiteindelijke opzegging binnen een half jaar weer gebeld word of ik niet wil overstappen vind ik enerzijds hilarisch en anderzijds een bevestiging dat jullie niet bestaan omdat jullie zoveel waarde bieden, maar alleen omdat jullie nog kunnen varen op een oude monopolie positie. Nu weet ik ook goed hoe de interne cultuur is en de puinhopen aan systemen, de toxische management cultuur etc etc, dus ik wil jullie met klem vragen mij uit al jullie systemen te verwijderen. Ik wil niets meer met jullie te maken hebben. HOE GAAT DIT LUKKEN?

Hallo @Marieke Piek , misschien heb je iets aan onderstaande link:

https://www.kpn.com/algemeen/uw-gegevens.htm

Succes.


Hoi @Marieke Piek . Welkom op het forum.

Poeh. De tekst laat weinig ruimte voor mij om nog een helpende hand te bieden en het tij te keren. Ik geloof dat we dat station gepasseerd zijn. Zonder de details te kennen betreur ik wat er gebeurd is. 

Wat wil je dat ik voor je doe? Wil je je account op het forum verwijderd hebben? Loopt er nog iets wat afgesloten moet worden? Zeg het maar.Â