Skip to main content

De aansluiting en modem staan beneden in de zaak, graag wil ik deze in mijn woning.

Dus dit moet worden gescheiden mbv een monteur.

De zaak zal worden verkocht. 

Dag @Mevr. vd Berg_ Dreise u kunt hiervoor een aanvraag doen bij mijnaansluiting.nl.  Is het huisnummer wel hetzelfde?


Ik denk dat de nieuwe gebruiker van de 'zaak’ (winkel?) ook internet zal willen. Al is het alleen maar omdat pinnen anders niet mogelijk is.

Als het verschillende adressen zijn, en dat mag ik hopen, dan een aanvraag doen voor het adres van de woning.

Want bij verschillende adressen kan en zal de glasvezel ook niet 'verlegd’ worden van het ene naar het andere adres.


U kunt eventueel dan ook gewoon een verhuizing aanvragen. 

Is het een zakelijke aansluiting, dan belt u met 0800 0403.


Hallo @Mevr. vd Berg_ Dreise, heeft het huis boven de winkel/zaak een eigen aansluiting? Dan kan er een verhuizing worden aangevraagd via de klantenservice. Is er echter geen aansluitpunt om de modem op aan te sluiten? Dan zal er toch eerst een aansluiting gerealiseerd moeten worden. Die aanvragen lopen via www.mijnaansluiting.nl 

Wellicht is er op dit moment sprake van een zakelijke aansluiting, dan kun je bellen met 0800-0403 om je vragen te stellen. Je bent nu op het consumenten forum van KPN belandt.