Skip to main content

Vandaag moet mijn aansluiting actief zijn volgens mailbericht. Moet het lampje nu wel of niet knipperen bij een juiste dsl connectie?

 

TV en internet krijg ik niet werkend!

Groet.

HI Palmpje, welkom hier. 

Welke lampjes branden er precies op jouw box en welke knipperen? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Zou je de box ook willen resetten? Dit doe je door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan, 10 seconden moet voldoende zijn. 
 


Profiel aangevuld!

Op Box 12 branden Power en WIFI en Internet knippert snel, het maakt ook geen verschil of de DSL wel of niet aansluit. Reset had ik al gedaan.

 

Groet,

Hans


Bedankt voor je gegevens Palmpje!
Er zit signaal op de lijn dus het zou eigenlijk moeten werken. Had je al deze stappen al doorlopen?
Zou je ook eens een andere DSL kabel kunnen proberen? 
Als ook dat niet werkt is het denk ik het handigste om een installatiemonteur in te plannen. Wanneer zou jou dit de komende dagen het beste uitkomen?
Je kunt hierover ook bellen met 0800-0402. Dat is soms net even wat makkelijker plannen :) 


Afspraak gemaakt met monteur. Deze kan helaas niet eerder dan maandag. Geduld!! Ik Bedankt


@Palmpje ik lees dat KPNNetwerkNL nog langs moet komen om de verbinding gereed te maken. Ik hoop dat ze dit snel voor elkaar hebben!


Hallo Thomas,

Ja klopt, ik hoop dat de 14 dagen periode waarin ik Itv kan testen in gaat op de datum dat de verbinding werkend is opgeleverd. Maar ik neem aan dat dat idd het geval is!

 

Groet

 

 


Dat klopt inderdaad!


Thomas, alles werkt naar behoren. Nu gaan we kijken of het ons bevalt!

 

Groet en bedankt!