Skip to main content

Ik heb sinds 2 maanden (weer) KPN. Een actie waarbij ik super Wi-Fi units cadeau kreeg. Omdat ik al jaren klant bij KPN ben geweest heb ik gebeld. Omdat ik eigenlijk de aansluitkosten niet wou betalen. Proberen kan altijd dacht ik. De beste man aan de telefoon ging uiteindelijk daarmee akkoord. 

Ik zou het op de 1e factuur wel moeten betalen en dan zou het bij de 2e factuur verrekend worden. Nu heb ik de 2e factuur gekregen en staat er geen credit van €25,- op. 

Op welke manier krijg ik deze nu terug? Want eerst toezeggen en er daarna niet naar handelen. Daar hou ik niet zo van.

Vul je forum profiel aan  met je postcode, huisnummer en klantnummer dan zien de moderators wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Tja... u moet natuurlijk gewoon aansluitkosten betalen. Zo'n medewerker aan de telefoon kan dat uiteindelijk wel toezeggen, maar de backoffice die alles controleert, die zet daar gewoon een streep door. Zo werkt dat bij KPN.


Heeft u die SuperWiFi's wel ontvangen?


Mijn klantnummer is: *****

Postcode: *****

@Nick83 zo gewoon hoeft dat niet te zijn hoor. Als je ook telefoon had hoefde je het niet te betalen. En aangezien ik ook met mijn telefoon over ga (of iig zou) over stappen hoefde het niet volgens de beste man. Dat kan alleen nog niet omdat mijn huidige abonnement nog niet zover is dat ik kan overstappen.

Blijft het feit dat als een verkoper aan de telefoon zegt dat het geregeld wordt... Dan ga ik er vanuit dat dat geregeld wordt.

admin: privé gegevens verplaatst naar profiel


Oh en de super wifi's wel ontvangen. Verder tevreden tot nu toe. Maar dit is ook meer een principe dingetje


 

@Nick83 zo gewoon hoeft dat niet te zijn hoor. Als je ook telefoon had hoefde je het niet te betalen.

Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar goed, zou kunnen.

En aangezien ik ook met mijn telefoon over ga (of iig zou) over stappen hoefde het niet volgens de beste man. Dat kan alleen nog niet omdat mijn huidige abonnement nog niet zover is dat ik kan overstappen.

KPN gaat u geen aansluitkosten kwijtschelden op basis van wat u in de toekomst belooft te doen. Dat lijkt me volkomen logisch. 

Blijft het feit dat als een verkoper aan de telefoon zegt dat het geregeld wordt... Dan ga ik er vanuit dat dat geregeld wordt.

De backoffice grijpt regelmatig in...


Oh en de super wifi's wel ontvangen. Verder tevreden tot nu toe. Maar dit is ook meer een principe dingetje

U heeft 2 maanden geen vast internet van KPN gehad? Woont nog steeds op hetzelfde adres of bent u verhuisd?

Als u nog steeds op hetzelfde adres woont, dan mag u van geluk spreken dat u ze ontvangen heeft. Want SuperWiFi's (of korting) is alleen voor nieuwe klanten die minstens 6 maanden geen vast internet van KPN gehad hebben. 


Bij afnemen van tv en internet thuis. + afsluiten van een mobiel abonnement vervallen de aansluitkosten. Dat was de actie die ook gelde bij de super wifi unit actie. Nog nooit van gehoord misschien, maar dan bij deze.

En ik snap dat KPN dat niet kan beloven. Maar dan moet de verkoper dat ook niet beloven. Daar gaat het mij om. Als de verkoper het dan vervolgens wel belooft. Ga ik er vanuit dat het ook geregeld wordt. 

Maar goed, ik wacht hun reactie wel af.. En anders wordt het weer een kortstondig avontuur bij KPN.

 


Hi Vincent, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.