Skip to main content

Als de glasvezelaansluiting wordt verplaatst gebeurd dit altijd  binnen in de woning of kan dit ook aan de buitenkant van het huis door een nieuwe opening  zodat er binnen geen extra stuk glasvezelkabel hoeft worden weggewerkt

Dat verschilt geheel per situatie dus daar is niks op te zeggen. Heb je de verplaatsing aangevraagd via mijnaansluitingen.nl? 


Nee nog niet  was op zoek  naar informatie  hierover daarom hier mijn vraag


Normaliter wordt er niet meer glasvezelkabel naar binnengebracht dan nodig is voor aansluiting op de glaskast. De overtollige kabel wordt afgeknipt is mijn persoonlijke ervaring @PVEVDBROE 


@ Nomen Nominandum het gaat hier over een bestaande aansluiting die na een verbouwing   niet meer op de juiste plaats zit   hij moet worden verlegd en weet dat de overtollige kabel wordt afgeknipt  mijn vraag was of ook langs de buitenkant  kon omdat de gegevens  die ik kon vinden alleen over binnenshuis  gaan 


Normaliter wordt er niet meer glasvezelkabel naar binnengebracht dan nodig is voor aansluiting op de glaskast. De overtollige kabel wordt afgeknipt is mijn persoonlijke ervaring @PVEVDBROE 

Voordat het glasvezel naar binnen wordt gebracht gaat hij buiten nog paar keer in een lus zodat er extra lengte in de kabel is. Dit wordt niet in de meterkast gedaan omdat het daar kwetsbaar is. Af en toe zie ik het ook in een kruipruimte voorbij komen.


De situatie is zo lastig in te schatten @PVEVDBROE. Je kunt het beste denk ik de verplaatsing aanvragen en dan komen ze schouwen. Of heb ik dat helemaal mis @Ik_Combineer