Skip to main content

Beste ik heb kpn internet en tv aangevraagd maar het geen isra punt  wel wat draad uit de muur maar welke kleur draad heb ik nodig rood en blauw toch???

Wellicht kunt u dat beter aan de monteur over laten?


Dat lijkt mij een goed idee.

Om de vraag te beantwoorden: Rood en blauw is in principe wel aderpaar 1 waar je vaak over geleverd krijgt. Het komt alleen soms ook voor dat er over aderpaar 2 wordt geleverd (oranje wit). En soms zijn er nog weer andere kleuren. 

Maar op een serieuze noot: als er alleen maar draden uit de muur komen zou ik echt even iemand langs laten komen. Een aansluiting zelf maken lijkt me geen strak idee, en een bestaand aansluitpunt wordt het niet van gewaardeerd als je daar zelf aan komt (de kabel is namelijk van KPN)


Hoi @esvsven 

Welkom op het Forum! Ik sluit mij aan bij de antwoorden van @Nick83 en @TBloemink om dit verder aan de KPN monteur over te laten. Via de link uit je bestelbevestiging of via de telefonische Klantenservice (0800-0402) kan je een monteur inplannen. Weet je hiermee voldoende? 


Alle bedankt voor de informatie 


Je hebt alle spullen binnen en hebt nu een monteur nodig? Vul alle gegevens van je profiel in en laag even checken door een medewerker of er een monteur is aangevraagd of aangevraagd kan worden.


Reageer