Skip to main content

 

Hallo,

Ik ben net verhuisd en heb mijn KPN-abonnement meegenomen naar het nieuwe huis. In het oude huis hadden we glasvezel. Daar is destijds een glasvezelkastje geplaatst en een nieuwe modem KPN Box 12. De modem konden we meenemen volgens KPN bij het aangeven van de verhuizing.

In het nieuwe huis steekt er een grote blauwe kabel uit de grond (dit is dan het ISRA-punt neem ik aan) en daarbij in de buurt ook LAN-kabels maar ik zie geen kastje of iets dergelijks waar de modem op kan worden aangesloten, zie ook bijgevoegde foto.

Moet hier nog iets tussen komen en kan ik daar een monteur voor laten komen?

Daar moet een monteur voor komen. Bel 0800 0402 om dit te regelen.


Hoi @Renée R, welkom bij ons op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe woning! Dat aansluitpunt ziet er inderdaad niet volledig of netjes uit, Het bellen met onze klantenservice, wat HGD ook al noemt, is de snelste weg om hier wat aan te laten doen. 

Daar moet een monteur voor komen. Bel 0800 0402 om dit te regelen.

Daarbij is het wel van belang dat je ook een KPN abonnement hebt, de klantenservice kan alleen dingen doen voor KPN abonnementen. Als je een abonnement hebt bij een andere provider welke gebruik maakt van deze aansluiting, kan je contact opnemen met die provider. Zij kunnen dan een verzoek indienen bij de netwerktak van KPN voor een monteur om dit aan te passen.