Skip to main content

hopeloze aansluiting huuwoning kamers

Goede middag mensen ik heb.zins 26 jan dls aansluiting  nou is er een.problem de hoofdaanaluiting zit achter een gesloten duer dachten ik en de monteur die vandaag langs is geweest

 

De huur baas wil.deze.duer niet openen om te kijken of er israpunt aansluiting zit 

 

Wij weten veder ook niet waar de hoofdaanaluitng zit

En of er.wel een israpunt is aangesloten van kpn

Om dat ik wel dls verbinding heb maar laspunt 2 ls2 

Lampjes branden niet op de.modem 

Modem xperia v10 

 

Wat kan ik nu nog doen

 

 

Hey @Daantje2022! Welkom op ons Forum. Waarom wil de huurbaas de deur niet open doen? Hij is toch eigenaar en verhuurt het aan jou? Ik had de huurbaas gelokt met een smoesje. Lekkage of iets dergelijks. Dan staat diegene binnen no-time op je stoep. Kun je meteen vragen of hij de deur open doet:kissing_smiling_eyes:. Mocht dit niet lukken dan kun je overgaan op ‘operatie deur’. Kijken of je de scharnier los kunt halen en de deur uit de meterkast(?) kunt tillen. Dit zijn slechts suggesties geen advies.

Als de monteur je niet kon helpen, dan ben ik bang dat wij je hier niet verder kunnen helpen. Een heel nieuw aansluitpunt aanleggen is té duur voor (tijdelijke) huur en ook de verantwoordelijkheid van de pandeigenaar.
Je geeft aan op kamers te wonen. Wonen er meerdere mensen in het huis/pand? Hoe zijn die aangesloten op het internet? 

 


De rest heeft ziggo  die zij met elkaar delen

Ik game graag online snapje 

En dat werkt niet fijn vaak.lag of geen internet


Ik snap je. De huisbaas is de enige die je op dit moment kan helpen om het abonnement aangesloten te krijgen. Als het echt niet lukt, dan houdt het op natuurlijk. 
Laat het maar weten als ik iets voor je kan doen m.b.t. het abonnement.