Skip to main content

 

Betreft onze aansluiting op huisadres:

Ouderkerk 

 

13-05-2023

De eerste afspraak om op glasvezel te komen, kwam een monteur een modem installeren aan de muur bij het raam.  Deze constateerde dat er geen licht was uit de kabel.

 

25-05-2023

Bij de tweede afspraak 25-5-2023 kwam de monteur tot de conclusie:  

ordernummer 0010000005031170 dat de oorzaak 12 Laswerk achteraf, grondkabel werkzaamheden nodig waren.

 

30-06-2023

Mensen van Fiber Connect zijn gekomen en na metingen en wat graafwerk kwamen ze tot de conclusie dat er een nieuwe kabel getrokken moet worden. Waarschijnlijk is deze beschadigd door puin in de grond waar ze gegraven hadden.

 

18-07-2023

Afspraak met Fiber Connect om de werkzaamheden te voltooien.

 

 

Vanaf 12-07-2023 hebben wij geen internet /tv verbinding meer. Op de modem brandt een roodlichtje bij service.

Wij hebben ook camera”s in huis waarvan wij de beelden via wifi ontvangen dus alles is hierdoor op non-actief.

Mijn mening is dat wij van de koperen aansluiting afgesloten zijn. Dus hebben wij momenteel niets. Is ook aan de telefoniste doorgegeven.

 

 

Tot en met 18 juli heeft dit mij al 4 vrije dagen gekost om aanwezig te zijn bij de werkzaamheden. Ook het feit dat wij steeds heen en weer moeten rijden vanaf Ouddorp waar we graag in onze vakantiewoning verblijven en steeds is dit voor niks.

 

Graag zou ik een compensatie tegemoed zien komen voor deze problemen zoals een draadloze verbindingsset 1200.

 

 

 

Ik ben maar een eenvoudig forumlid dus echt inhoudelijk kan ik niet reageren maarwel op één ding. Het draadloze verbindingsset 1200. Begin er nooit aan!!! Zeker niet als u een glasvezelaansluiting hebt. Dan moet u met kabels of via wifi werken.  Draadloze verbindingsets zijn ten alle tijden een houtje touwtje oplossing. 


U kunt compensatie krijgen voor het betaalde abonnementsgeld. Verder kunt u het wel vergeten. Dagen die u vrij genomen heeft en extra kilometers die u gereden heeft worden niet vergoed.


Overeenskomstig de voorwaarden.

 


Hoi @FransK, wat een gebeuren allemaal zeg. Ik snap dan ook heel goed dat je baalt. Zonder diensten komen te zitten is nooit fijn. Maar dat het zoveel kost om het weer opgelost te krijgen is helemaal niet leuk. Begrijp ik heel goed. 

Echter zoals al aangeven hierboven kan ik niet voldoen aan je wens voor een DVS al compensatie. Ik kan enkel de dagen zonder diensten vergoeden. 

Dat heb ik bij deze ook gedaan. Dit bedrag vind je in mindering op de volgende factuur.