Skip to main content

Een aantal keren per dag hebben wij geen internet. Internet valt dan een paar minuten weg. Als ik de experia box van de stroom af haal en het weer aansluit dan heb ik ook meteen weer internet.

  • Wifi en bekabelt geen internet
  • Wel gewoon TV
  • Gebeurt sinds ongeveer een week/2 weken daarvoor bijna nooit problemen

Kunnen jullie controleren dat het inderdaad vaak wegvalt per dag? Omdat ik nu zoveel mogelijk thuis werk is internet wel belangrijk. 

Een paar minuten geleden was mijn internet weer weggevallen. 


Hoi @TheKillingBean. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Ik zoek het graag verder voor je uit. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten in je KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik jouw verbinding doormeten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi @TheKillingBean. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Ik zoek het graag verder voor je uit. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten in je KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik jouw verbinding doormeten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mij hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!