Skip to main content

Ik heb al 2 mailtjes gestuurd naar  zorginstellingen@kpn.com maar geen reactie.  ik heb een brief gekregen vanuit de instelling dat ik gegevens moet sturen naar dit mailadres zodat mijn moeder internet, tv en telefonie kan krijgen op haar kamer. Maar tot nu toe geen reactie zelf geen bevestiging dat mijn mail in behandeling is.

Hoi @sin68 
Het snelste is even bellen met het gratis nummer 0800 0402


Goedemorgen @sin68, welkom op het forum!

Wat vervelend dat je nog geen mail terug hebt gehad. Heb je inmiddels telefonisch contact gehad zoals @huistijger ook adviseert?


@Jose_ . Ik heb contact gehad maar die konden mij niet verder helpen. Ze dacht dat het mailtje wel was aangekomen maar meer kon ze niet zeggen. Dus niet echt verder gekomen.


Hmm, dat schiet dus niet echt op. Ik ga vanaf hier even met je meekijken naar de situatie. Wanneer heb je de twee e-mails verstuurd naar zorginstellingen@kpn.com? En zou je in je forumprofiel de volgende gegevens van je moeder willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is. Geef je hier een seintje zodra je alles hebt ingevuld?


@Jose_  Ik heb de mails zondag 2 mei en nogmaals woensag 5 mei verstuurd. Er zijn geen bangegevens bij jullie bekend want het gaat om een nieuwe klant. Het gaat om xxx

admin: gegevens verstopt ivm privacy

 


@sin68 op postcode en huisnummer kan ik helaas geen informatie vinden. Heb je voor mij wellicht een klantnummer? Zou je die in jouw forumprofiel willen invullen? Op die manier staan de gegevens privé. :blush:


@Jose_  Ik kan geen klantnummer geven want die is er niet. Het gaat mij erom of de mail die ik 2 keer heb gestuurd naar zorginstellingen@kpn.com, er wel is aangekomen. Mijn moeder zit in een verzorgingstehuis. Als de mail bij jullie is aangekomen staat daarin de gegevens van mijn moeder die ik in de mail moest geven.Ik ben er nu al een week mee bezig en nog geen reactie of de mail wel is gelezen.


@sin68 Ik begrijp dat je geduld op begint te raken. Ik heb ondertussen twee collega's gemaild die hopelijk wat vaart hierachter kunnen zetten. Zou jij voor de zekerheid je forumprofiel nog willen aanvullen met jouw contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres)? Mocht daar om gevraagd worden zodat er contact met jou kan worden opgenomen, dan kan ik dit direct doorgeven. :relaxed:


@Jose_ , ik heb in het formumprofiel de gegevens van mij ingevuld. Ik hoop dat ik snel een reactie krijg.


Goedemorgen @sin68, ik was benieuwd of je inmiddels iets hebt gehoord? 


@Jose_ .. ik heb gisteren antwoord gekregen op de mail. De bestelling was ontvangen. Klantnummer 9084788518. Vandaag zou de modem geleverd worden bij het verzorgingtehuis Dijkveld. Maar door een fout bij de verzending is de modem niet afgeleverd en retour gestuurd wegens onbekend adres. Vanmiddag een uur met de klanterservice aan de lijn gehangen, maar dan konden ze niks doen omdat het een retour is. En daardoor wordt ook de bestelling geannuleerd als het retour binnen komt bij jullie. OPLOSSING... even opnieuw een mail sturen met uitleg dat er iets fout is gegaan en de bestelling opnieuw doen🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬. Tuurlijk en dan weer 3 weken moeten wachten op antwoord. Je begrijp dat ik er helemaal klaar mee bent en NOOIT iemand KPN zal aanraden....