Skip to main content

Hoi ik heb bij jullie een Internet en tv aansluiting in januari! Maar nu twee dagen voor aansluiting en dat mijn abonnement bij een andere provider afloopt! Zijn jullie vergeten de order te bevestigen! En jullie zouden vandaag bellen😞 Ik heb wel de aanvraag mail gehad met de contract details! Dit was met de tv actie. Maar nu heb ik door jullie fout straks geen internet en tv! Wat ik jammer vind dat ik nu niet eerst geholpen wordt aan tv en internet! En voor die tv is vast een oplossing! Maar ik hoop op een snelle levering van mijn inmiddels maand oude aanvraag van tv en internet!.wel jammer dat jullie geen actie ondernemen 😞

Hi @MichelGacka en welkom op het forum! Wat gek dat het nog niet bevestigd is. 😕

Als je een bestelling bij ons plaatst dan krijg je de bestelbevestiging per mail, die heb je ontvangen geef je aan. Kun je de bestelling dan volgen via de bestelstatus pagina? Daar staat hoe het ervoor staat met de bestelling en we houden je ook per mail op de hoogte over wanneer deze geleverd wordt. Soms kan het wat uitlopen, maar dan houden we je op de hoogte. 

Mocht je trouwens van de overstapservice gebruikmaken, dan stopt het abonnement bij je huidige provider pas op het moment dat de diensten bij ons werken, dus daar hoef je je dan geen zorgen om te maken. Mocht je het abonnement bij je huidige provider zelf opgezegd hebben, dan bestaat er inderdaad een kans dat je even zonder diensten komt te zitten. Is het inmiddels gelukt om duidelijkheid te krijgen? Ik ben benieuwd! 


Nee ik wacht na vier dagen bellen nog steeds op nood pakket ! Zonder internet! En mij data kosten van mobiel zijn overschreden! En dat kan max tot 100€ . En dan kan ik helaas ook niet meer reageren!

 


Dan ga ik kijken wat ik kan achterhalen en of ik een update voor je kan vinden. Zou je hiervoor je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit! 


Is ingevuld ik hoop dat morgen mijn noodpakket komt


Bedankt @MichelGacka! 

Allereerst zie ik nu dat er een nieuwe bestelling is geplaatst en dat de verwachting is dat die op 22 februari geactiveerd kan worden. Dat loopt dus, al is het even wachten tot het zover is. 

Heb je het noodpakket inmiddels mogen ontvangen of op een andere manier internet kunnen regelen? Ik ben benieuwd.


Eerlijk is eerlijk ik heb nu Internet en tv ! Het heeft even geduurd! Maar ik moet zeggen KPN is het netjes aan het oplossen! Dankzij hulp van paar medewerkers! Ik wacht nog op een telefoongesprek die belooft is van een manager! Dan zal alles weer op orde zijn!

Maar drie weken zonder alles kon iets sneller  KPN!

Maar voor de rest is opgelost


Fijn dat het eindresultaat er mag zijn, al heeft het inderdaad even geduurd. Fijn dat alles nu goed werkt en hopelijk word je snel gebeld. 🙂

Bedankt voor het terugkoppelen en mocht je in de toekomst vragen hebben, dan kun je altijd hier een nieuw topic aanmaken!Â