Skip to main content

Beste,

 

Ik heb ruimschoots een week geen internet gehad nu kan ik geen vergoeding aanvragen omdat er op ons postcode een storing is. Echter is dit geen storing maar een onderhoud die ingepland was. Deze zou al per 28 augustus 06:00 uur zijn uitgevoerd ( zie print screen). Tot mijn verbazing en frustratie staat deze nog steeds actief waardoor ik geen vergoeding kan aanvragen.

 

Graag verneem ik of er andere mogelijkheden zijn om de wettelijke vergoeding aan te vragen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Een medewerker zal hier één dezer dagen op inhaken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hoi @H.A.

Welkom op het KPN Forum. Erg onprettig dat je ruim een week geen internetverbinding had. Bij een netwerkverstoring die langer duurt dan 12 uur, heb je inderdaad recht op een netwerkvergoeding. Welke exacte periode betrof de onderbreking bij jou? Kun je zoals @Joep1965 al voorstelde je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement opzoeken en eventueel handmatig een vergoeding voor je invoeren. 


Beste Heine,

 

de gegevens zijn ingevoerd. De storing heeft plaatsgevonden vanaf 21 augustus t/m 27 augustus.

hoor graag even als de vergoeding aangevraagd is.

mvg


Bij een netwerkverstoring die langer duurt dan 12 uur, heb je inderdaad recht op een netwerkvergoeding

 

Bedankt voor je toelichting en het invullen van de gegevens. Op basis van je maandbedrag kom ik voor de periode zonder diensten uit op een totale vergoeding van € 7,29. Deze vergoeding heb ik voor je ingevoerd en dit bedrag zal automatisch op je volgende of daaropvolgende factuur in mindering worden gebracht.