Skip to main content

Klussers hebben hier in huis het verkeerde kabeltje doorgeknipt. Hierdoor is de aardlek schakeling eruit geklapt. Sinds dat moment geeft mijn glasvezel kast (dus tussen glasvezel en router in) geen lampje meer bij glas. Wel bij router en power. Wat kan dit probleem veroorzaken? Hoe kan ik dit oplossen? Morgen komt een monteur.

@Joost c En als je het glasvezelkastje ( NTU) nogmaals 2 minuten van de stroom haalt en vervolgens weer aansluit, gaat ie dan weer branden ?


Heeft u al een ander stopcontact geprobeerd? 


@Joost c En als je het glasvezelkastje ( NTU) nogmaals 2 minuten van de stroom haalt en vervolgens weer aansluit, gaat ie dan weer branden ?

Mijn kastje is nog een NT (weet niet of er verschil in zit). Zojuist er weer uitgehaald en ga hem in ander stopcontact steken. Gekke is, er branden wel steeds gewoon 2 lampjes (power en router).


@Joost c Kunt u een foto plaatsen wat u bedoelt met dat kastje ?


@Joost c Kunt u een foto plaatsen wat u bedoelt met dat kastje ?

 


@Joost c Kunt u een foto plaatsen wat u bedoelt met dat kastje ?

Nu met foto.


Heeft u al een ander stopcontact geprobeerd? 

Zekers! 


Of je profiel aan vullen zodat een moderator een monteur kan sturen of even bellen met 0800-0402, dat laatste is een gratis nummer en werkt wel een stuk sneller aangezien het moderatie team keen reageertijd van zo'n twee dagen heeft. 

Ik gok dat de nt een klap heeft gehad en vervangen zal moeten worden. 


@Joost c Ok duidelijk. Ik vrees dat de verbinding eruit is geklapt. Daar zal een monteur bij moeten komen. Je kunt hier wachten op een moderator die e.e.a. voor je kan aanzwengelen ( kan 1 a 2 dagen duren soms) , maar sneller gaat het om via de klantenservice ( 0800-0402) een storingsmonteur in te laten plannen.


Of je profiel aan vullen zodat een moderator een monteur kan sturen of even bellen met 0800-0402, dat laatste is een gratis nummer en werkt wel een stuk sneller aangezien het moderatie team keen reageertijd van zo'n twee dagen heeft. 

Ik gok dat de nt een klap heeft gehad en vervangen zal moeten worden. 

Is al gebeld, dus ze komen er morgen aan.


Is het inmiddels opgelost @Joost c ?