Skip to main content

Hi,

 

Nadat ik 24 uur een perfecte verbinding had is op onverklaarbare wijze mijn internet abonnement geannuleerd . Gevolg geen internet en tv meer.

veel contact gehad met de service desk. Maar vandaag te horen gekregen dat er een nieuw abonnement aangevraagd moet worden. De “spoed en herstel” ticket die afgelopen vrijdag ingelegd werd is nog niet verwerkt.  
 

weet iemand waar ik hier het beste voor terecht kan. Helaas kwam vandaag de service desk niet verder dan, ik kan een nieuw abonnement aanvragen, en die is op zij. Vroegst 31 december aangesloten

 

serieus dit moet tick anders kunnen??  Tips , telefoonnummer of e-mails adressen zijn welkom.

 

Richard

Best knullig zo vlak voor kerst... zal een noodpaketje worden... hopelijk heeft u mobiel van KPN? Dan kan een KPN medewerker daar 50 GB data op zetten ofzo. Anders heeft u de kerst over niets.


Noodpakket was door de monteur snel besteld op die vrijdag. En kwam op de maandag aan. Helaas net verkeerde antenne kabel voor de digitenne. Eerste poging om een kabel na te leveren was mislukt. Kreeg een UTP kabel. Dus dinsdag weer een nieuwe besteld door KPN die komt nu morgen aan. Ergste van het verhaal is dat mij joh niet verteld kan worden wanneer de storing hersteld is. Spoed en Herstel zou er mee bezig zijn maar geen antwoord vandaag zoals beloofd. 
morgen vroeg maar weer bellen wil graag wanneer ze mijn bestelde aansluiting weer activeren. So Sad. 


Hi @Shamedar, beste Richard. 

Vind je het goed als wij meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Gegevens ge-updated


@Shamedar ik heb met de opgegeven data alles voor je doorgenomen. Ik zie dat alle relevante aansturingen al gedaan zijn. Het ticket is doorgezet naar het juiste team voor behandeling en de antenne voor de Digitenne is gister aangevraagd. Het is dus op dit moment afwachten tot de behandelaars van het ticket het probleem hebben opgelost en de antenne is aangekomen. Mochten er verdere vragen zijn hoor ik het graag. 


@Bram_ 

bedankt voor het   Uitzoeken. Zou ook fijn zijn als het juiste team zou aangeven wanneer een en ander verholpen zal zijn. Op dit moment tastzin ik het duister.  Ook zakelijk al veel tijd verloren. 
 

mogelijk dat ik morgen een antwoord hierop kan krijgen per mail /sms of telefoon. 
 

ps. Als je m’n nood-bundel van de GMS WiFi alvast kan opwaarderen naar 50 GB graag. Zit bijna op 50% verbruik. 
 

Thans. Richard 
 

 


Ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben. Mijn collega's nemen contact met jou op zodra er meer bekend is. Ik heb zojuist 50GB voor jou aangevraagd. Deze bundel zal doorgaans op de eerstvolgende werkdag worden toegevoegd.


Dat is dus volgende week maandag... 😳


@Bram_ 

helaas vandaag geen kabel ontvangen. Nog een track en tracé mail of sms. 

Geen idee hoe dat nu weer kan. Volgens jouw onderzoek was alles in gang gezet. 
 

:sob:


@Shamedar Alles is zeker in gang gezet, er loopt een ticket bij de juiste afdeling en zij zullen contact met jou opnemen zodra er meer bekend is. 

Volgens mijn gegevens is het volgende voor jou besteld:
- een ethernetkabel voor iTV (verstuurd op 21-12)
- een kabel voor Digitenne (verstuurd op 22-12)
- een antenne voor Digitenne (verstuurd op 22-12)

De pakketten passen door de brievenbus, je ontvangt dan geen Track&Trace link. Heb je hiervan al iets ontvangen of nog helemaal niets? Volgens mijn gegevens had dit uiterlijk gisteren bij jou afgeleverd moeten zijn. Nu heeft PostNL natuurlijk vertraging vanwege de feestdagen en daarnaast nog eens Corona. Het kan dus zijn dat de pakketten vertraagd zijn en daardoor op zijn vroegst maandag binnen zullen komen. :disappointed_relieved:


@Jose_ 

 

nee niets ontvangen. En ook de PostNL app nagekeken. Er staat daarin niets in de planning voor de  brievenbus. Zal dan echt pas maandag komen dan. 

☹️😭😭


 

 


Heel erg jammer dit :sweat:  :slight_frown: Ondanks deze tegenslag, wel fijne feestdagen gewenst @Shamedar 


@Maja_ 

 

Hi. zou je m’n bundel op de HUAWEI nood WiFi met 50 G kunnen opwaarderen. Ik zie niet een bericht binnen lopen dat ik op 80% verbruik zit. 


Gr Shamedar


@Maja_ 

helpdesk gebeld en moet zeggen via de BOT. Werd m’n verzoek tot op waardering wel supper snel afgehandeld. Fingers crossed 🤞 dat de verbinding Maandag ook zo snel weet in de lucht is. 


Hi 

is er iets meer bekend over m’n aansluiting?  Wat is de status van de Spoed en Herstel ticket van zaterdag de 19de Dec.  ???

Helaas nog niets gehoord van de betreffende afdeling 

Shamedar


Is uiteindelijk de antenne kabel binnen gekomen vandaag. Blijkt dat er op mijn postcode gebied geen digitenne signaal is. 
Murphy's LAW in practice. 
 

Hopelijk is Maandag alles weer aan de praat. Monteur komt langs voor een nieuwe installatie. 


Het zit ook niet mee. 😞 Ik hoor in ieder geval graag maandag weer van je als de monteur is geweest. Toch een hele fijne jaarwisseling gewenst!


@Bart_Z 

Monteur uiteindelijk Dinsdag gearriveerd , afspraak moest verzet worden om technische redenen. Uiteindelijk Dinsdag nm begonnen en nadat er wat problemen opgelost werden en de data geactiveerd was had ik om 19:15 weer verbinding. Router weer opnieuw moeten instellen zodat home automation weer goed liep. TV opnieuw geactiveerd .

Vandaag nadat een aantal dagen alles stabiel bleef de ticket gesloten.  Technisch loopt alles weer. 
 

Helaas niet tot een overeenkomst gekomen voor een passende compensatie. Aanbod echt niet kunnen accepteren, dus dat staat nu ff in de wacht. Details kan je wel in de ticket lezen. 
 

Ondanks dat laatste moet ik wel vermelden dat ik de collega’s als persoon zeer waardeer.

Ik ga er nog vanuit dat KPN als bedrijf met een compensatie komt waardoor ik er in het eind een goed gevoel aan over kan houden.  
 

shamedar


Fijn dat het allemaal weer werkt, daar ben ik zeer blij om. 

Nu zie ik inderdaad dat er gesproken is over een coulance. Mijn collega heeft een maand abonnementskosten aangeboden om te vergoeden. Daar zou je nog even over denken heb ik begrepen. Dat is ook het maximale wat ik kan aanbieden. Als je daar mee akkoord gaat maak ik het voor je in orde. 


@Bart_Z

Als je de toegezegde coulance in orde kan maken graag.

Kan ik dit hoodstuk helemaal afsluiten.

Alle nood-apparatuur en de extra KPN start box is terug, en Alles werkt als een zonnetje.

Nogmaals bedankt, de gesprekken via de chat hebben mij serieus geholpen en ik had echt het gevoel dat jullie berokken waren. 

 

Groet,


RL

 

  

 

 


Ik heb het in orde gemaakt. Het bedrag zal je op de volgende factuur in mindering zien. 

Mocht er nog weer iets zijn, horen wij graag weer van je.