Skip to main content
Beantwoord

abnormale wachttijden

  • October 2, 2020
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik sta 2 x een half uur in de wacht. Ik begin het aardig zat te worden.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Evert Willemse ,

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2020

Hallo @Evert Willemse ,

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


  • October 2, 2020

Ook op het forum kunnen klanten met u meedenken. Mochten wij er onderling niet uitkomen, zullen medewerkers meekijken en een passende oplossing bieden.


  • Helper
  • October 2, 2020

Als de wachttijd langer is dan 8 minuten is het beste om op een ander tijdstip te bellen. Soms gaat er tijdens de wachtrij ook iets fout en beland je in een niemandsland.

 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • October 6, 2020

Hoi @Evert Willemse, welkom op het KPN forum. Sorry dat je een tijdje moet wachten voordat je een medewerker aan de telefoon hebt. Ik hoop dat het inmiddels is gelukt en dat je antwoord hebt op je vraag :) 

Is je vraag nog niet beantwoord? Hier op het Forum helpen klanten elkaar, de KPN community denkt graag met je mee. Leg daarom ook gerust hier je vraag neer, dan kunnen we je verder helpen :)  


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 8, 2020

@Evert Willemse

Is het nog gelukt via de chat of toch maar via 0800-0402? 

Kunnen wij jou nog ergens mee helpen? 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 16, 2020

Hallo @Evert Willemse ,

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

@Evert Willemse 

Heb je nu al een keer contact kunnen leggen? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • October 16, 2020

Hi Evert, we hebben al een tijdje niks meer van je vernomen. Ik neem aan dat je vraag is beantwoord. Hiermee sluit ik je topic :)

Toch nog een vraag? Stel ze hier dan gerust, de KPN Community helpt je hier graag verder!Â