Skip to main content

Wij hebben nu:

Ex XS4all All in 1 abbo waarbij wij:
-  Vaste telefoon willen laten vervallen
-  Televisie willen laten vervallen
-  Wel internet 200mbit up en down willen gaan gebruiken (internet only dus).

XS4all mailadressen willen wij behouden.
Fritz router willen wij behouden (hele smart huis is er op aangesloten en geconfigureerd met fritz repeaters en smart lampen en sensoren en routines en dergelijke)
F-Secure welke wij willen behouden
Spotify welke wij willen behouden al dan niet via KPN


Wat is hier in mogelijk?

Anders, als ik toch de toch router moet vervangen koop ik zelf een fritz, restore de backup van die van xs4all en kijk dan wat de goedkoopste aanbieder is…met Xs4all pack

Wat kost xs4all pack voor behoud email adressen?
 

Even met xs4all bellen voor de mogelijkheden en anders met KPN via 0800 0402 @wombarg1 

Binnen dit forum kan er niets voor je geregeld worden.

 


Bellen is zo **** voor een niet dringende vraag, daar zou een mailadres of een forum als dit voor moeten bestaan

 

Admin: bericht aangepast in verband met taalgebruik


Bellen is zo kudt voor een niet dringende vraag, daar zou een mailadres of een forum als dit voor moeten bestaan

KPN heeft geen mailadres. 

En via dit forum gaat een KPN medewerker uw abonnement niet aanpassen. 


Hi @wombarg1, welkom hier. 

Wij kunnen dit inderdaad via onze community niet doen.

Het kan echter wel. Van belang is dat jij niet zelf je abonnement bij XS4ALL opzegt en dit via ons laat doen, dan kunnen wij je account overnemen en ook je e-mailadressen. Alle opties die jij benoemt, idem dito. Bel in dit geval met ons om je huidige abonnement door te nemen en eventueel je nieuwe. Mijn collega's daar kunnen specifiek meekijken. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Reageer