Skip to main content
Waarom kan ik geen korting krijgen als ik mijn abonnement verleng ?

Maar als ik zeg dat ik overstap word ik teruggebeld en kan het ineens wel
@Dokter love, dus de conclusie is dat het niet standaard wordt aangeboden (want dat wordt onbetaalbaar voor KPN = maakt het duurder voor andere klanten), maar dat enige druk soms helpt.

Waarom is mijn rekening in een duurder geworden zonder dat jullie mij hebben ingelicht


Waarom is mijn rekening in een duurder geworden zonder dat jullie mij hebben ingelicht

Hallo @Ton1968 ,even vergelijken met de vorige factuur, dan weet je het precies.

 


Hallo @Ton1968 dit betreft waarschijnlijk de jaarlijkse inflatiecorrectie voor KPN Mobiel per 1 oktober.

Je hebt de aankondiging van deze correctie gekregen via de factuur (van de maand september en oktober). Ook staat er een omschrijving van de inflatiecorrectie in het contract van je mobiele abonnement.

bron: KPN: inflatiecorrectie  ← klik voor meer informatie


Hallo @RBxx , daar dacht ik in 1e instantie ook aan, maar @Ton1968  stel de vraag in de rubriek internet en niet in de rubriek mobiel.:thinking:

 


Hi @JanD , dat zou kunnen, maar veel vragenstellers komen in het forum via “Google zoeken” vaak in oudere topics terecht. Ook ts vermoedelijk, de rubriek is dan geen eigen keuze. 


Hoi @Ton1968 .  Zo te lezen zijn er al een aantal reacties op jouw vraag geweest. Kan het zijn dat het met inflatiecorrectie te maken heeft?

Mocht er iets anders aan de hand zijn, laat het mij weten. 


Vandaag een man van T-Mobile aan de deur die voor 20,- minder per maand glasvezel + TV aanbied, ook nog 8 maanden voor 35,- euro.

Ik wil best bij KPN blijven maar dan zou een kleine korting welkom zijn.

Komt de KPN ook nog met glasvezel in zevenkamp Rotterdam?

Groet, Alex 


Vandaag een man van T-Mobile aan de deur die voor 20,- minder per maand glasvezel + TV aanbied, ook nog 8 maanden voor 35,- euro.

Ik wil best bij KPN blijven maar dan zou een kleine korting welkom zijn.

Komt de KPN ook nog met glasvezel in zevenkamp Rotterdam?

Groet, Alex 

Hallo @ALSU-Startpagina , dat kun je zelf controleren via www.kpnnetwerk.nl , even je postcode/huisnummer ingeven en je ziet je status