Skip to main content

Ik wil per 1 maart mijn abonnement voor Internet en Interactieve TV stopzetten ivm verhuizing en op 1 Juni het abonnement weer door laten gaan op een nieuw adres. Mijn vraag is of dit geregeldĀ  kan worden?

Heb via het terugbel menu aangegeven dat ik teruggebeld wil worden om dit te overleggen, maar ik word niet teruggebeld, dit heb ik nu 3 keer gedaan de afgelopen week, maar ik hoor niets, is dit normaal?

Hallo @Tommie12345Ā ,

Wat jij wilt, is niet mogelijk.Ā 

Je kunt wel bv jouw interactieve TVĀ (tijdelijk) stopzetten, dat scheelt minstens 10 euro per maand.Ā Ā 

Of jouw abonnement opzeggen en dan drie maanden later weer een nieuw abonnement nemen.Ā 

Ā 

Ā 


Hallo @Tommie12345Ā 

KPN heeft een speciale pagina op de website:Ā Verhuizen | Adreswijziging doorgeven aan KPN

Heb je tijdelijk 2 huizen, geen huis, of kan je nog niet aangesloten worden?

Neem dan even contact met ons op. we hebben voor bijna elke situatie een passende oplossing.

Bel:Ā  Ā 0800 0402


Op de site kun je aangeven of je teruggebeld wil worden, heb ik al 4 keer gedaan, maar ik krijg geen enkele reactie! Toen ben ikĀ zelfĀ gaan bellen 0800 0402, Ik kies 4 en toen bleef het 15 minuten doodstil en heb ik opgehangen. Dit is geen service!


Je kunt wel bv jouw interactieve TVĀ (tijdelijk) stopzetten...

Bij Hussel wel ja. Heb je een ouder abonnement, dan kan dat niet volgens mijā€¦

AlsĀ @Tommie12345Ā een ouder abonnement heeft, dan kan die beter op het nieuwe adresĀ gewoon een nieuw abonnement afsluiten. Krijgt die ook nieuwe apparatuur en korting of SuperWiFi's. En gratis monteur voor installatie.Ā 

En op het oude adres gewoon opzeggen. Alleen moet je dan een beetje opletten dat de emailadressen niet verloren gaan. Daarvoor moet bij opzeggen je abonnement om laten zetten naar email-only.Ā 


Vreemd dat je niemand te pakken kreeg, @Tommie12345. Misschien isĀ chattenĀ een optie.


Dank je voor de Tip Denise.

Ik heb dus net gechat en halverwege wordt de chat onderbroken.

Kennelijk mag je niet opzeggen bij KPN, Als je als nieuwe klant belt word je meteen geholpen, want dat is commercieel interessant. Opzeggen levert geenĀ geld op, dusĀ die klant die dat wil die helpen we gewoon niet!


Ook wanneer je wilt opzeggen, moet je goed geholpen worden. Ik denk dat het hier om een technisch mankement gaat. Ik raad je aan het gewoon nog eens te proberen.


Ik heb dus 4 keer via de site gevraagd om mij terug te bellen, 4 keer verspreid over de afgelopen 7 dagen, geen enkele reactie.Ā Toen 2 keer gebeld met het 0800 nummer, krijg daar geen gehoor.

Toen via de chat en daar word ik halverwege onderbroken.

Heel Klantonvriendelijk!

Ik denk dat ik volgende week nog 1Ā poging ga doen en gewoon KPN opzeg en ook niet meer op ons nieuwe adres een Kpn abonnement neemt.Ā Ā 

Het is over en uit voor KPN, wat een service!


Geen gehoor op 0800 0402? Dat is wel heel raar hoor.


Ja dat klopt heel raar! Ik heb via 0800 0402 keuze 4 gedaan en het bleef zeker 10 minuten doodstil en toen heb ik opgehangen.

En nog steeds NIETS gehoord


Als je 0800 0402 belt, dan krijg je een computer aan de lijn en word je gevraagd om je vraag in te spreken. Voor zover ik weet is er helemaal geen keuzemenu, dus ik snap eigenlijk niet wat u bedoelt met keuze 4. Kunt u daar wat meer over vertellen?Ā 


SLIMMERIK, als je iets roept "DAT IS HEEL RAAR TOCH" moet je wel zeker weten dat wat je schrijft dat dat klopt. NIET DUS.

Ja, je krijgt eerst een computerstem met de vraag of je de vraag wil inspreken, dat heb ik gedaan en daarna krijg je een keuzemenu, en toen koos ik 4. NIETS RAARĀ aan.

Wat wel RAAR is, blijft dat KPN dus gewoon niet reageert, ook niet na inmiddels 5 keer een terugbelverzoek, 2 keer zelf gebeld en een Chat die onderbroken werd.

Ā 

Ā 


Hoi @Tommie12345Ā 
Ik weet niet welke vraag je hebt ingesproken, maar als je zegt Ik wil een medewerker spreken dan krijg je direct iemand aan de lijn, dus geen keuze-menu.
En vertel eens welke provider wel terug belt? bij mijn weten doet geen enkele provider dat.


Ook de HUISTIJGER praat als een kip zonder kop. Als je iets zegt, verifieer dat dan eerst.

Op de site van KPN heb je een TERUGBELVERZOEK knop, als je die aantoetst dan vul je je telefoonnummer in en wordt je , het staat erbij, binnen 1 uur teruggebeld. Echter dat terugbellen gebeurt NIET.


Is dat jou gewoonte om zo met de mensen om te gaan die je willen helpen?
Eerst geef jeĀ @Nick83Ā een sneer en nu mij, op zo'n manier gaat niemand je meer helpen.
Ā 


Helpen is: iets roepen dat je onderbouwd hebt en gecontroleerd hebt en wat jullie , Huistijger en Slimmerik, roepen, heb je niet gecontroleerd, dus daar heb ik dan toch niets aan.


Vanochtend nogmaals een terugbelverzoek gedaan, wederom geen reactie.

Toen een chat gestart en ja hoor, nu na 9 POGINGEN, is het gelukt om mijn abonnement voor ITV en Internet op te zeggen. 3 Maanden stilleggen is onmogelijk bij KPN.

Het gevolg van deze klantONvriendelijke houding van KPN is dat ik binnenkort ook mijn mobiel abonnement ga opzeggen en op 1 Juli een nieuw contract ga afsluiten bij een hopelijk klantvriendelijkere provider.

KPN succes met jullie bedrijf en hopelijk komt er binnenkort een ommezwaai waarbij jullie de klanten, waar het tenslotte omdraait, echt als klanten gaan beschouwen.

Ā 


Ik heb op 27 januari een klacht neergelegd bij KPN, maar ook daar word niet op gereageerd.

Als nieuwe klant wordt er alle tijd aan je besteed om je binnen te loodsen, maar voor alĀ bestaande klanten hebben ze geen tijd voor je.

Wat een ARROGANTIE!


Ik was zelf even met vakantie, waardoor je een tijdje geen reactie hebt gehad. Ik heb gekeken naar de status van de klacht en zie dat de klacht ongegrond is verklaard. Er zal daarom geen contact met jou worden opgenomen over de klacht. Ik kan je wel vertellen dat de opheffing van jouw abonnement er per 1 maart in staat. Je hoeft dus niet tot 20 mei te blijven betalen.Ā 


Als ik nietĀ tot 20 mei hoeft te betalen en mijn contract per 1 maart stopt, dan hoef ik dus die laatste 2 maanden en 20 dagen niet te betalen. De conclusie is dus dat mijn klacht opgelost is en niet zoals u zegt, ongegrond is verklaard.Ā Ā PRIMA! Dank u wel voor uw hulp!