Skip to main content

Ben al jaren klant bij KPN met internet, tv en mobiel. Nu krijg ik via mij energieleverancier een aanbieding voor internet, tv en mobiel via kpn maar zijn de maandelijkse kosten aanzienlijk goedkoper en je krijg draadloze oorplugs en wifi versterkers ter waarde van 350 euro. Ik kpn gebeld of zij mij als trouwe klant en ik niet speciaal weg wil bij KPN een leuke aanbieding kunnen. Maar dat kan niet. De leuke cadeaus krijg je alleen als je nieuw klant bent. Vindt het belachelijk je moet toch blij zijn met je klanten. Wat zijn jullie ervaringen hiermee.

Dit is topic zoveel. Als u zoekt op nieuwe klanten of bestaande klanten en aanbiedingen, wordt regelmatig uitgelegd waarom vaste klanten deze aanbiedingen niet meer krijgen. Daar kunt u het mee oneens zijn, maar dat is het beleid.


Blijf het wel een beetje vreemd vinden dat als ik over zou stappen naar mij energieleverancier wel voordeliger uit ben met het zelfde netwerk.


Het staat u vrij om over te stappen. Ik heb vaak genoeg getwijfeld, maar de service vind ik top. Nu ik een tijdje mee draai op het forum lijken er soms veel klachten te zijn, maar het merendeel is snel op te lossen of blijkt achteraf geen klacht te zijn.


U krijgt wel hetzelfde netwerk maat daar blijft het ook bij. Het grote verschil zit in de apparatuur.  U krijgt verouderde apparatuur.  Er is geen service zoals bijvoorbeeld de wifimanager of andere handige tools. Eventueel pairbonding is niet mogelijk. Als u dat heeft kan uw snelheid aanzienlijk minder worden. Het verschil moet ergens in zitten natuurlijk.