Skip to main content

Ik wil mijn abonnement aanpassen naar 500/500.

Als ik dit doe als abonnement aanpassen kom ik op hetzelfde maandbedrag uit als een nieuwe aanvragen. Maar zie/krijg niet de aanbieding van superwifi.

Moet ik dan eerst mijn abonnement opzeggen?

Sowieso krijgt u als bestaande klant geen super wifi's. Opzeggen kan maar helpt weinig. U bent pas nieuwe klant als u 6 maanden geen klant bent geweest. Waarschijnlijk is de aktie er dan niet meer.


Niet echt een beloning voor een vaste klant. Eigenlijk stimuleren jullie klanten om over te stappen naar een andere provider. Bijzonder.


Waarom? Waar zou u voor beloond moeten worden dan?


Op zich worden vaste klanten weer beloond d.m.v. hussel- en compleetvoordelen. Ach en 1 keer in de zoveel tijd overstappen is op zich ook niet verkeerd. Gelijk weer ff alles up to date en eens kijken hoe wat anders bevalt.


Hallo @peterdevisser,

Elk jaar overstappen is het enige wat echt loont, want bij alle providers is dit het reglement.  Toen jij bij KPN kwam heb je namelijk ook een aanbieding gekregen, en dit krijgen nieuwe klanten van KPN ook. Na een jaar zijn die nieuwe klanten ook huidige klanten en krijgen ook geen nieuw aanbod. Daarnaast worden alle cadeautjes van vaste klanten doorberekend aan andere klanten en ik ben daarom blij dat KPN het maar eenmalig doet.Â