Skip to main content

Hallo, ik heb 2 weken geleden kon gekregen voor tv en internet.

22 juli is er pas een monteur geweest om alles aan te sluitenĀ  dus ik heb 2 weken geen gebruik kunnen maken van jullie dienst...ik krijg nu wel een factuur net het volledige bedrag dat binnenkortwordt afgeschreven...vind dit heel vreemd omdat ik pas sinds 22 juli tv en internet heb...ik ben niet van plan om een volledige maand te betalen.

Ā 

Mvg. Tamara BoertienĀ 

Ā 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

HoiĀ @Tamara85, welkom op forum en welkom bij KPN! Ik denk dat dit wel klopt. Controleer de datum op de factuur. En dan bedoel ik specifiek in het blokje waar staat welk pakket je hebt en hoeveel dat kost.

Facturatie gaat namelijk lopen op het moment dat de diensten actief worden. In jouw geval zou dat dus de 22e moeten zijn. Vanaf dat moment tellen we ook je maand, welke we in het voren in rekening brengen. Wat je dan ook zou moeten zien is een klein beetje aan kosten voor de 22e zelf, en dan een nieuwe maand die loopt van 23 juli t/m 22 augustus. Waar dan dus inderdaad de volledige abonnementskosten in rekening worden gebracht.Ā 

Meer informatie over hoe de facturering werkt, en een voorbeeldfactuur met uitleg, vind je op deze pagina.

Ā 

Mocht het in jouw geval toch niet kloppen qua datum, geef het aan :)