Skip to main content

Hallo allemaal, even een vraag. Ik ben sinds kort overgestapt van Telfort naar Kpn. 

Bij Telfort had ik een alles-in-1 pakket  50 MB. Prijs 42,50

Bij Kpn alles-in-1 pakket  50 MB Prijs 53,50 ++

En dan hebben nog over een korting van 6 maanden..

 

Wat ik niet begrijp betaal nu totaal 65,- waarvan ongeveer 31,- aan verbruiks kosten?

Als het bedrag van 31,- om bel kosten gaan is dat wel erg hoog om dat de telefoon bijna niet gebruikt.

Dit had ik bij Telfort niet ..

Is dit normaal of gaat er iets niet goed..

 


Op de 3e pagina van dei factuur kunt u een specificatie zien van welke nummers er zijn gebeld. U heeft waarschijnlijk geen belbundel genomen waardoor je los per minuut voor het bellen betaald.


Hallo @Roberto 7590  op pagina 3 van de factuur staan de verbruikskosten gespecificeerd inclusief de nummers. 


Bedankt voor de snelle reactie, ik zal even kijken..


We wachten af.


Hi @Roberto 7590, goed dat je hulp inroept als de factuur niet duidelijk is. Jeroen en RBxx hebben je al op weg geholpen zie ik, dat is fijn. Ik hoop dat je er daarmee uit gekomen bent. Laat het anders gerust weten.


Ik heb het gezien, alleen dacht ik bij het overstappen van Telfort naar Kpn het bedrag hetzelfde zou zijn.

Hoe kan ik dat veranderden..


Hallo @Roberto 7590 , heb je wel gezien in de specificaties waar de € 31,76 vandaan kwam? Was dat misschien het gevolg van bellen naar een duur 090x-nummer? Dan zou dat bij Telfort hetzelfde geweest zijn.


Het was geen 090x-nummer, alleen bellen naar vaste lijn en 06 nummers.

Bij Telfort > Onbeperkt bellen naar vaste lijnen

                    Onbeperkt bellen naar mobiele nummers


Goedemorgen @Roberto 7590, wat gek dat onbeperkt bellen ineens weg gevallen is. Het stond inderdaad ook niet op de factuur waarvan je de afbeelding mee stuurde. Ik begrijp dat je het wel altijd aan had staan toen het nog een Telfort abonnement had? 

Zie je onbeperkt bellen wel staan als je inlogt en jouw abonnement bekijkt in MijnKPN? Heb je inmiddels al een nieuwe factuur ontvangen voor december, en zo ja, hoe ziet deze eruit?