Skip to main content

Hallo KPN,

Ik ben sinds kort klant geworden bij jullie. Ik heb een mail ontvangen dat mijn abbonement per 24 februari zal ingaan. Helaas kreeg ik gisteren een telefoontje van de de netwerkbeheerder dat zij buiten nog wat werkzaamheden moeten verrichten zodat er een kabel van kpn aan gesloten kan worden. Zij gaven aan dat de werkzaamheden ongeveer  twee weken zouden duren. Dat betekent dat ik nog 3 weken zonder internet zit. 

Ik moet vanuit huis werken en dit is echter niet te doen zo. Graag ontvang ik een noodpakket totdat ik weer internet heb.

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

 

Obaid

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemorgen @Obaid, welkom op het forum. Dat is wel erg lang om zonder te zitten inderdaad. 
Ik kijk graag even mee naar de opties, voor een snellere reactie kun je ook bij mijn telefonische collega's of de chat terecht.

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.