Skip to main content

Ik heb twee weken geleden mijn vaste telefoon uitgevinkt en mijn abonnement gewijzigd van alles in één instap naar hussel (zonder vaste telefoon dus). Maar mijn vaste lijn doet het nog steeds. Wanneer gaat zo’n wijziging in?

 

Groet,

Paul


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt aorigineel topic]

Ik heb twee weken geleden mijn vaste telefoon uitgevinkt en mijn abonnement gewijzigd van alles in één instap naar hussel (zonder vaste telefoon dus). Maar mijn vaste lijn doet het nog steeds. Wanneer gaat zo’n wijziging in?

 

Groet,

Paul

Hallo @paulwinkelhorst , in de regel heb je een maand opzegtermijn.


Admin: meeverplaatst


Bedankt!


Admin: meeverplaatst


Hoi @paulwinkelhorst!

Wat leuk dat je jouw abonnement verlengt naar Hussel. Heb je een bevestiging van de wijziging ontvangen? Daar staat alle informatie in. Heb je geen bevestiging van de wijziging gekregen? Dan lijkt er iets mis te zijn gegaan bij de bestelling. Je kunt dan het beste bellen met mijn collega's om het alsnog in orde te laten maken via 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Hoi @Jose_ ,

Eigenlijk wilde ik mijn abonnement alleen maar wijzigen in de zin van het stoppen met de vaste telefonie. Dat kon alleen als ik mijn abonnement wijzigde naar een vorm van hussel (nog steeds geen idee wat het inhoud...). Als ik nu inlog op mijn KPN staat daar dus dat mijn huidige abonnement KPN Hussel is. Dus dan moet het goed gaan denk ik… Toch?

 

Groet,

Paul


Een kiestoon zal het modem ALTIJD geven. Ook als telefonie niet werkt.


Hoi @Jose_ ,

Eigenlijk wilde ik mijn abonnement alleen maar wijzigen in de zin van het stoppen met de vaste telefonie. Dat kon alleen als ik mijn abonnement wijzigde naar een vorm van hussel (nog steeds geen idee wat het inhoud...). Als ik nu inlog op mijn KPN staat daar dus dat mijn huidige abonnement KPN Hussel is. Dus dan moet het goed gaan denk ik… Toch?

 

Groet,

Paul


Dat is vreemd! Als ik jouw abonnement erbij zoek, dan zie ik nog een Alles-in-1 Instap abonnement staan. Ook zie ik geen bevestiging terug van de wijziging. Ik raad je dan ook aan om telefonisch contact op te nemen, zodat mijn collega samen met jou er voor kan zorgen dat het juiste abonnement wordt besteld. Je kunt mijn collega's bereiken via 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Inderdaad heel raar, als ik inlog en klik op abonnement dan zie ik toch duidelijk het volgende

 


@paulwinkelhorst Waar zie jij dan staan dat je een Hussel abonnement hebt? Volgens de afbeelding heb je een Alles-in-1 Instap abonnement. Daar staat immers ‘huidig’ achter. Er is geen Hussel abonnement actief.


Inderdaad, het is weer teruggezet (of ik heb niet goed gekeken… :-)   ). In ieder geval heb ik dezelfde exercitie nu nog een keer gedaan. Kijken watie doet.


Yep,

En nu heb ik ook een bevestigingsmail gekregen.

Sorry voor de overlast.

 

Groet,

Paul


Haha! Kan gebeuren @paulwinkelhorst en is dus geen probleem. Goed om te lezen dat het inmiddels wél gelukt is. Fijne zondag gewenst!