Skip to main content

hallo,

ik heb mijn abonnement reeds in januari opgezegd en blijf maar facturen krijgen!!!

ik moet ze maar gewoon betalen want het systeem kan niet terug in de tijd dus wordt mijn abonnement pas 2 maanden te laat beƫindigd????dit is absoluut absurd want toen ik vroeg om een terugstuur doos kon dit niet meer want ik was al geen klant meer maar wel door blijven factureren en innen!

tot ziens bij de rechter!!!!Ā 

admin: eigen topic aangemaakt voor jou vraag.Ā 

Goedemiddag @homecare, welkom op het KPN Forum!Ā 
Ā 

tot ziens bij de rechter!!!!Ā 

Ik neem aan dat je dit bericht niet aangemaakt hebt om dit alleen mede te delen, toch?Ā Zullen we kijken wat precies de status is van jouw opzegging en of er iets fout is gegaan?

Dat kan telefonisch via het nummer 0800 0402, met Ć©Ć©n van mijn collega's van de afdeling Opzeggingen of via het KPN Forum.Ā 

Wat ik graag wil weten is, om wat voor een abonnement het precies gaat? Je geeft aan dat het abonnement in januari opgezegd is: hoe is het abonnement opgezegd en heb je een bevestiging van de opzegging ontvangen? Welke opzegdatum staat er in de bevestiging genoemd?
Als je de volgende klantgegevens vermeld in jouw Forum profiel, dan kan ik meekijken:

  • Volledige naam + geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!