Skip to main content

Morgen 

In dec.20  en jan.21 hebben jullie de factuur verhoogd met ongeveer 10 Euro p/mnd

fact nov. 20 vermeldt dat ik de eerste 12 maanden korting op internet en interactieve TV zou hebben..

Vraag: hoezo korting..??. Ik heb rond de 38 euro betaald..en ik heb of had Telfort al jaren zo rond de eeuwwisseling ergens...Ik heb ook nog nooit iets veranderd of getekend wat zou blijken dat ik zo " out of the blue ” ineens korting had …Hoezo leg mij dat eens uit, want een verhoging van 24% vindt ik NOG AL pittig..

M.Vr.Gr. Henry

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en naar juiste categorie verplaatst

sorry Ik wil gewoon dat een emailadres of telnr van de klantenservice... beste KPN Hoe moeilijk is dit.. nee stuur de klant maar urenlang het woud in van antwoorden waar je geen bal aan hebt. gewoon mailen of bellen anders vraag ik niet en geen forum van klanten... ik wordt van deze manier van service behoorlijk zuur en allemachtig chagerijnig en woest.... IK WIL GEWOON EEN RECHTSTREEKS TELNR. OF E-MAIL... jullie zijn de oude PTT post-telefoon-telegrafie... kom op jongens..! 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @Gewoon Henry 

KPN klantenservice heeft geen e-mailadres, maar is telefonisch bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden een flink stuk lager op het scherm.


Thnx Ruud. 

ik ga er achteraan

fijn weekeind

Henry


Hallo @Gewoon Henry, welkom bij ons op het forum. Het kan zijn dat je een kortingsperiode had die afliep in die periode, dat je daarvoor een korting zag staan laat het daar wel op lijken. Is het inmiddels gelukt via de manieren die Ruud noemde? Als het nog niet gelukt is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en kan ik met je meekijken naar de factuur. 


Hoi Jasper.. ik heb zoveel mogelijk het profiel ingevuld, kun je meekijken.. mijn punt is dat ik al jaren dit abonnement heb... nooit iets heb veranderd... of aangepast... en nu wordt er gesproken over een jaar korting die ik zou hebben gehad, maar dat deze nu afgelopen is... Hoedan korting...we kregen bij overname een brief dat er niets zou veranderen... dus kun je mij vertellen hoe of wat

Thnx Henry


Bedankt voor de gegevens @Gewoon Henry, zo te zien was er in december 2019 een wijziging van het abonnement gedaan. Het is toen van 'Alles-in-1 Standaard’ gewijzigd naar 'Glasvezel Internet + Interactieve TV’, waarbij je de eerste 12 maanden korting kreeg. Die korting is nu afgelopen zoals je op de factuur zag. Dat nieuwe pakket met de korting stond voor het eerst op de factuur van januari 2020, en die korting is (met dezelfde looptijd) meegenomen toen het pakket overging naar KPN. Die kortingsperiode is nu afgelopen, dat verklaart het verschil dat je op de factuur ziet.