Skip to main content

Mijn appartement is verkocht aan een nieuwe eigenaar. Helaas is de overdracht van de oude huisbaas naar de nieuwe huisbaas wat KPN betreft niet goed gegaan. Het abonnement afsluiten/beëindigen is binnen een dag geregeld maar opnieuw aansluiten duurt een maand. Gevolg is dat ik inmiddels al 3 weken geen internet en TV heb. Mijn nieuwe huisbaas heeft het over een tijdelijke oplossing gehad maar daar zie ik ook niks van. Gr Robert

Hallo @Robbiebakker10 , een vervelende situatie waar jij als huurder (?) tussenin zit.
Ik denk niet dat het bij KPN fout is gegaan. Heeft de oude huisbaas het contract met KPN opgezegd en het aan de nieuwe huisbaas overgelaten om een nieuw contract af te sluiten? Het opzeggen gaat inderdaad snel maar het aanvragen van een nieuw abonnement duurt veel langer. Ze hadden moeten kiezen voor een contractovername, dat is een administratieve handeling zonder gevolgen voor de levering.


Hoi @Robbiebakker10, wat een nare situatie. Ik maak hieruit op dat het contract niet op jouw naam staat. Wat betekent dat we hier, helaas, op dit moment niets aan kunnen doen. Als jouw huisbaas de contractant is, dan is hij degene die met ons contact kan opnemen voor statusupdates en eventuele oplossingen als er dingen niet goed gaan.