Skip to main content

Op 2 feb. jl. een contract met KPN afgesloten voor mijn nieuwe adres.
Daar zou ik volgens het contract 13 feb. - dus vorige week maandag! - aangesloten zijn.
Omdat ik op 10 feb. nog steeds geen apparatuur had ontvangen (ik zat bij Ziggo) ben ik gaan bellen.

Eerst met KPN Provider 0800-0402, maar die verwezen mij na 15 minuten door naar KPN Netwerken.
Op 085-0804090 trof ik opnieuw een buitenlandse (wat op zich natuurlijk niet erg is, alleen begrijpt ze er niet veel van 😞 ) waar ik ruim 16 minuten mee aan de lijn hing, maar die gewoon nergens een antwoord op heeft en NIETS kan. Zij ontkende dat er op mijn nieuwe adres glasvezel zou liggen terwijl KPN Provider notabene wist dat er 3x bij mijn (toen leegstaande) woning vergeefs was aangebeld. Uiteindelijk na volhouden het nr. van de onderaannemer Glaspoort 088-6601550 gekregen, maar ook daar kwam ik geen steek verder mee! Dat duurde dan ruim 19 minuten, waarbij er wel een naam (een volgende onderaannemer?!) werd genoemd, iets van Candor. 
Daarna weer boos naar KPN Netwerken gebeld, maar die zou mij vorige week dinsdag of woensdag terug laten bellen! NIET DUS!!!
Ik walg van dit zooitje ‘onbekwamen’ en vraag mij af of hier iemand is die dit leest en hier eens wat aan kan gaan doen!
nb. Het discussiepunt was op een gegeven moment of er wel glasvezel lag. Inmiddels is dat duidelijk want er zijn bij navraag buren met glasvezel.

 

WIE - OH WIE - heeft nog wel een beetje service gevoel in zijn lijf bij KPN !?!

BELACHELIJK NATUURLIJK DAT IK ZELF ALLE PARTIJEN MOET GAAN ZITTEN BELLEN EN VERVOLGENS DAN NOG GEEN STEEK VERDER KOM OOK!

WANT KPN FRUSTREERT ELK KLANTCONTACT! WANT DAT KOST GELD!

ZOOOOOOOOOOOO SLECHT!!!

Wel interessant om te zien hoe dat glasvezel aanleggen in z'n werk gaat. Na 3 x niet thuis bij aanbellen gebeurt er vervolgens niets meer. Er word dus geen afspraak gemaakt ofzo. Pas als de bewoner een abonnement aanvraagt gaat er weer wat gebeuren. Maar ja... ik kan me zomaar voorstellen dat die bewoner dan een paar weken of langer mag wachten...

Bij die drie keer proberen hoort ook een kaart in de bus gedaan te worden om zelf contact op te nemen voor een afspraak..

Als dat ook niet gebeurt dan wordt het adres (na drie keer) opgeleverd en kan er alleen nog worden aangesloten met een abonnementsaanvraag (of een migratieopdracht van koper naar glas door een provider.


@Nick83 : hi Nick, jouw tip bleek uiteindelijk perfect! 
Want met ‘zijn hulp’ ben ik nu inmiddels een stuk wijzer en kan hij ‘toevallig’ mij ook nog op praktische wijze helpen. Dan laat ik de berichten hier voor nu even rusten. ;-)

Wel wil ik ter info - voor anderen - hier nog laten weten hoe lang dit in de praktijk nog gaat duren!
Want er moet nog wel het één en ander geregeld worden; voor nu de planning van mijn gebouw door de hoofdaannemer Kodar. (dus niet Candor) en dan uiteraard de aansluiting zelf nog voor mijn woning.

@KPN_MANAGEMENT @HEEL_SLECHT! 


Helaas vrees ik dat de hierboven beschreven procedure door Ward niet helemaal op de juiste wijze uitgevoerd is door de medewerkers. Al gaat er met een verhuizing natuurlijk wel eens wat info verloren.

Ook daar mag op geanticipeerd worden, zou ik denken! 
Ik ben in elk geval blij dat er - ondanks het slechte KPN Management - toch nog medewerkers zoals Ward zijn, die zich betrokken voelen bij hun product en fantastische service in notabene hun vrije tijd (!) leveren. 
Hulde! :-)


  • Hallo @JanDdeFatsoensrakker En wie ben JIJ dan?!
    Jij bent zeker weer zo'n typisch fatsoensmannetje, die het allemaal beter weet!?!

    Die vooral niet benoemt dat het te triest voor woorden is:
    * hoe slecht KPN zijn werk doet,
    * dat KPN (i.e. beleid van het MANAGEMENT!) vooral telefonisch niet bereikbaar wil zijn en last-but-not-least
    * zijn contract met mij niet nakomt! Ik had sinds 13 februari jl. al signaal moeten hebben!

    Dus misschien @JanD kun jij als misplaatste fatsoensrakker maar even beter je mond houden!
    Gelukkig zijn er nog mensen als @Nick83 en @Ward_, die mee proberen te denken.
    Want ook nu hoef ik blijkbaar WEER NIETS van KPN te verwachten.
    Daarbij schrijft KPN zelf trouwens ook zijn naam met hoofdletters.
    Die functioneren  dus blijkbaar ook niet conform hun huisregels. 🙂 Verder nog iets @JanDdeFatsoensrakker?
    Overigens weleens van ‘het doel heiligt de middelen’ gehoord? ;-)
    Anders wordt je helemaal niet gehoord. En als er iemand reden heeft om verschrikkelijk ‘pissed’ te zijn… Maar jij werkt zeker allang niet meer?
    Nee jij roept liever ‘foei’ omdat jij je zit te vervelen - terwijl jij WEL internet hebt!
    Dus doe dat voortaan lekker tegen de goede partij héhé
    @JanDdeFatsoensrakker 😂

    @KPN MANAGEMENT @HEEL_SLECHT! @GEEN_GLASVEZEL @CONTRACT13022023_NIET_NAGEKOMEN @GLASPOORT_WEET_NIETS  :-(

Even ter info voor de geïnteresseerden:
Gelukkig gisteren dus een fijne KPN Netwerk collega (@Ward_ ) getroffen, die ‘vandaag’ zijn collega (projectleider voor Rijswijk) zou bellen om aan te geven dat bijna het hele pand is opgeleverd met glasvezel. Er zijn ook al meerdere aanvragen binnen ‘mijn nieuwe gebouw’ dus dient er ook een planning van Kodar (blijkbaar de opdrachtgever) te moeten komen om dit door - ik denk Glaspoort - te laten uitvoeren. 
nb. Wellicht heeft Ward vandaag geen tijd gehad want ik heb nog geen terugkoppeling  van hem gekregen (hij zou ook nog even het tel.nr. van Kodar voor mij opzoeken aangezien die blijkbaar ook liever niet gebeld worden). Ik hoop tenminste dat Ward niet ziek geworden is en dat ik ‘morgen’ (woensdag 22-3) dan zijn reactie krijg.
Zoals gezegd zal ik de lezers hier op de hoogte houden van de voortgang.

@KPN MANAGEMENT @HEEL_SLECHT! @GEEN_GLASVEZEL @CONTRACT13022023_NIET_NAGEKOMEN @GLASPOORT_WEET_NIETS  :-(


@Joep1965, jij trouwens ook nog bedankt voor jouw input!
Hopelijk @Ward_ vandaag met de terugkoppeling over de status of hij zijn collega (projectleider Rijswijk) heeft kunnen inspireren om Kodar aan te gaan schoppen voor het maken van een planning, waartoe ze blijkbaar al eerder opdracht hebben gehad.  
En het tel.nr. van Kodar om te kunnen checken/extra aandacht te geven aan deze planning.

@JanDdeFatsoensrakker die heeft hier blijkbaar zelf mijn kommentaar op zijn dysfunctioneren kunnen wissen. Want dat was een beetje te confronterend voor hem. @JanDdeFatsoensrakker roept allemaal foei terwijl hij NIETS bijdraagt aan de oplossing van mijn probleem, MAAR WAT NOG VEEL ERGER IS, het probleem van velen die dat echter niet onder de aandacht kunnen brengen. Waarbij ik natuurlijk al de zoveelste ben, die dit overkomt! Maar KPN Management het beleid heeft - vanwege het drukken van de kosten - vooral geen fatsoenlijke klantenservice op te tuigen, maar alles af te doen met ONVOLLEDIGE MENUKEUZES!

@KPN_MANAGEMENT @HEEL_SLECHT @COMMUNICATIE_ONMOGELIJK


Blijkbaar was mijn bericht naar @JanDdeFatsoensrakker tussen de andere email ingeklapt want die kwam ineens weer tevoorschijn. Blijkbaar mag er ook niet teveel worden geïnvesteerd in een deugdelijke (overzichtelijke) forumtool. 
Al ben ik al lang blij dat de berichten van mij (nog?) niet gecensureerd zijn want het is natuurlijk wel een pure aanklacht tegen het KPN management dat met minimale middelen voor de klanten (en maximale winst voor de aandeelhouders) het spoor helemaal bijster is v.w.b. het leveren van kwaliteit en klantvriendelijkheid (door de klantenservice bijna - of is het geheel? - te ontmantelen). ECHT SLECHT @JanD! 
Zojuist wel prettig nieuws via Ward, die wist te melden dat de KPN Projectleider voornemens is om dit adres (i.e. gebouw) binnenkort aan te gaan sluiten. Volgens zijn informatie zijn er problemen met de eigenaar/beheerder van het gebouw. Vreemd want ze zijn al binnen geweest, om de bekabeling op Begane Grond (of is het misschien alleen voor de deur?) te leggen.
Jammer ook dat KPN dan vervolgens geen informatie meer geeft! Dat had namelijk al een hoop onduidelijkheid - en dus ergernissen bij prospects - kunnen wegnemen. 
Ik hoop in elk geval te mogen vertrouwen op ‘aansluiting in de komende weken’, al ben ik er voor nu natuurlijk nog steeds niet mee geholpen.
Ik houd jullie op de hoogte van het verdere verloop.

@KPN_MANAGEMENT @HEEL_SLECHT @COMMUNICATIE_MET_KLANTENSERVICE_ONMOGELIJK


Hoi @WanneerKPN, ik begrijp goed dat je baalt over de gang van zaken. Gelukkig heeft @Ward_ je al op weg geholpen. Het betreft een project van Glaspoort waar aannemer Kodar verantwoordelijk voor is. Hopelijk heb je snel een aansluiting in jouw woning. Ik kan je daar verder niet bij helpen. Ik ben van de provider KPN. Ik kan helpen bij het abonnement bijvoorbeeld. Voor vragen over aanleg kan je terecht bij Glaspoort of KPN Netwerk, zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van het netwerk. 

Ik wil je wel vragen om het netjes te houden op het forum. We zitten hier op een community waar wij elkaar helpen. Daarbij hoor je je aan de huisregels te houden. We hoeven dus niet te gaan schreeuwen. En gaan ook niet op de man af. Ik wil je vragen daarmee op te houden anders riskeer je een tijdelijke ban. 


Mooi @Bart_Z dat jij kan helpen bij het abonnement want toen ik KPN Provider belde, kon dat niet. 
Ik heb namelijk op 2 februari een contract mét jullie (NIET MET KODAR) afgesloten, waarbij ik heel duidelijk aangegeven heb dat er nog geen glasvezel in de woning was afgemonteerd en dat er dus eerst ‘een koper-abonnement’ moest komen, dat zodra er glasvezel beschikbaar zou zijn dan automatisch omgezet zou worden.
Wie schetst mijn verbazing toen ik mijn beklag bij KPN Provider op 10 februari deed omdat ik nog steeds geen apparatuur had gezien, dat normaliter 5 dagen voor het ingaan van het abonnement wordt opgestuurd. 13 februari ging mijn contract in. Vervolgens meldt KPN Provider dat ik een glasvezelcontract zou hebben en dat daardoor het niet goed ging en ze daar niets aan konden veranderen.
Dus fijn dat jij zegt dat je dit wel kunt want dan zou ik dat graag door jou nagezien hebben en desgewenst aangepast conform de afspraak met Soner (de verkoper, die onder jullie contract staat en met wie ik dit besproken heb).
Alvast @Bart_Z  leuk dat je meedenkt en - belangrijker nog! - er wat aan gaat doen. PERFECT!
Het is hier allemaal goed te volgen, waarbij er ongetwijfeld meer klanten zijn die dit overkomt.
Wel jammer dat jouw collega's bij KPN Provider gelijk naar KPN Netwerk gingen wijzen.
Ik hoor graag van je zodra je de (eventuele) aanpassing hebt doorgevoerd want ik ga er nog steeds van uit, dat het weg goed afgesloten is door Soner aangezien we het er uitgebreid over hebben gehad.


Dit is mijn contract. Ik haal overigens nergens uit de tekst dat het hier om een glasvezelabonnement gaat (behalve de snelheid misschien, maar daar houd ik mij niet mee bezig). Ik weet wat ik afgesproken heb en ik kan mij haast niet voorstellen dat jullie vertegenwoordiger dat niet goed verwerkt heeft.
Ik zal mijn persoonlijke gegevens trouwens in een mail aan jou sturen. Mocht dat nodig zijn.

Contract Thuis
1. KPN B.V., statutair gevestigd te Wilhelminakade 123 te Rotterdam, ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27124701, hierna te noemen ‘KPN’ en
2. meneer Xxxxxxx, Xxxxxxx 47, 2284BL XXXXX. ‘KPN’ en ‘meneer Xxxxxxxxx’ zijn het volgende overeengekomen:

Overzicht kosten Thuis Abonnement KPN Internet 1 Gbit/s € 52,50
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.
Actiekorting eerste 12 maanden - € 17,50 € 35,00
Extra's
KPN Veilig- Apparaatbeveiliging (5 apparaten) € 0,00
KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPN TV+ Box € 12,50
Eerste 12 maanden korting op KPN TV+ - € 12,50 Totaal per maand, eerste 12 maanden € 35,00
Totaal per maand, vanaf maand 13 € 65,00

Looptijd contract
Het contract wordt automatisch omgezet in een contract voor onbepaalde tijd nadat de minimumduur voorbij is. U kunt aan het einde van de minimumduur uw abonnement opzeggen. U moet daarbij rekening houden met de opzegtermijn van 1 maand. Doet u dit niet dan loopt het contract door. U kunt dan maandelijks opzeggen. Bij het beëindigen van uw abonnement worden ook uw extra diensten beëindigd.
Ingangsdatum abonnement KPN Internet 1 Gbit/s Uw abonnement start na oplevering van uw verbinding.
14 dagen bedenktijd
U kunt KPN Internet 1 Gbit/s 14 dagen proberen. Bevalt het niet? Dan kunt u deze overeenkomst annuleren binnen 14 dagen nadat wij uw diensten hebben klaargezet voor gebruik. Dit kan telefonisch of op kpn.com/annuleren. U krijgt Kopie dan van ons een bevestiging per e-mail.
Kosten bij een annulering
U betaalt abonnementskosten voor de periode dat u het abonnement hebt gebruikt. Gebruikskosten buiten uw bundel horen hierbij. Het modem en eventuele tv-ontvangers blijven eigendom van KPN. Stuur deze apparatuur daarom terug binnen 14 dagen na uw annuleringsverzoek. Dit is gratis, behalve als u het pakket aangetekend verstuurt. Kosten die wij aan u terugbetalen zijn: activatiekosten en het vooruitbetaalde deel van de abonnementskosten voor de periode dat het abonnement niet gebruikt is. Internetsnelheid Wij verwachten de volgende maximale internetsnelheid op uw adres: Downloadsnelheid: 1 Gbit/s Uploadsnelheid: 1 Gbit/s Deze snelheid is een schatting en kan hiervan afwijken. De werkelijke snelheid hangt af van verschillende factoren, zoals het aantal apparaten en het gebruik van wifi. In de meeste gevallen is de beschikbare internetsnelheid op uw adres 85% van de maximale down- en uploadsnelheid. De minimaal beschikbare snelheid op uw adres is 75% van de hierboven getoonde maximale down- en uploadsnelheid. De geadverteerde snelheid van KPN Internet 1 Gbit/s: Downloadsnelheid: 1 Gbit/s en Uploadsnelheid 1 Gbit/s. Kijk op kpn.com/internetsnelheid voor meer informatie. Ontvangt u niet de verwachte snelheid? Heeft uw internetverbinding niet de verwachte snelheid? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Dan onderzoeken wij wat de oorzaak is en of we die kunnen verhelpen. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat we de meting niet goed hebben gedaan. Maar het kan ook komen door technische problemen, zoals een kabelbreuk in ons netwerk. Als we het probleem niet kunnen verhelpen, dan kijken we samen of een ander abonnement beter past. Apparatuur Het modem krijgt u van ons in bruikleen en de tv-apparatuur huurt u voor de duur van uw abonnement. Contractvoorwaarden en Privacy Op de overeenkomst zijn de Algemene Voorwaarden voor vaste en mobiele telecommunicatiediensten versie december 2020 van toepassing en op deze aanvraag zijn de actuele tarieven en tariefsvoorwaarden van toepassing. KPN gebruikt uw (persoons- en verkeers)gegevens voor de doeleinden die zijn beschreven in de Algemene Voorwaarden en het toepasselijke Privacystatement, zoals marktonderzoek of verkoopactiviteiten. U kunt hier bezwaar tegen maken door de procedure te volgen zoals vermeld in het Privacystatement. U kunt de Algemene Voorwaarden en het Privacystatement nalezen op kpn.com/allevoorwaarden. Kies bij Stap 1 voor ‘Prive’. Daarnaast hebben wij de Algemene Voorwaarden toegevoegd. Extra diensten toegevoegd aan uw abonnement Deze extra diensten voegen wij toe aan het abonnement. U hebt geen wettelijke bedenktermijn. Extra diensten zijn aparte overeenkomsten bij uw abonnement. U kunt de extra diensten na de 1e maand op ieder moment opzeggen. Als u bij ons een product, digitale dienst of digitale inhoud afneemt, dan heeft u recht op de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product, de digitale dienst of digitale inhoud moet voldoen aan de verwachtingen die u op basis van de overeenkomst mag hebben. Klacht Wij willen dat u zonder problemen uw product of dienst kunt gebruiken. Bent u toch niet helemaal tevreden? Ga dan naar kpn.com/klachten.


Hallo @Bart_Z, ga je nog reageren op mijn verzoek?
Of heb je vandaag misschien niet gewerkt/ziek geworden… ?


Ik ga zeker wel reageren, maar dit is het forum, geen chat. Het kan dus som even wat langer duren voor ik reageer. 

Ik heb meegekeken. Je hebt een 1Gbit aansluiting aangevraagd. Dat is glasvezel. Dat zou jou ook verteld moeten zijn. Koper gaat tot maximaal 200 Mbit/s. 

Ik zie voor nu dat de order gepland staat voor 10 mei als aansluitdatum. Ik kan dit niet naar voren halen en ik kan de order ook niet op koper overzetten. Dan moet deze geannuleerd worden en een nieuwe aanvraag op koper gedaan worden. Als je dat wil, dan kan dat via 0800-0402 via de afdeling opzeggingen. 


Dit is wel heel slecht zeg! En NEE, dit is mij niet verteld. Sterker nog, ik heb hierboven al geschreven hoe dit is gegaan.
Nu merkte ik wel dat ik niet de meest ervaren verkoper had (maar ik moet toch nog wel iemand van KPN kunnen vertrouwen?). Waarbij ik dus heel duidelijk naar hem ben geweest over de situatie: nog geen afgemonteerde glasvezel maar zodra dat zou kunnen/gebeuren, dan automatisch overschakelen op glasvezel (zoals KPN dit zelf ook communiceert in overgangstrajecten dus ook dat is verwarring, die KPN zelf zaait).
Dit is dus wel degelijk een fout van de verkoper van mijn KPN-abonnement geweest en ik zou dus graag iemand / een collega van jou spreken om dit om te zetten. Want ik wil helemaal niet annuleren, ik wil dat KPN nakomt wat het beloofd!
Dat kan helaas al niet meer maar ik houd KPN er wel aan om voor mij de schade te beperken anders wordt het dadelijk een gang naar de rechter en daar zitten jullie ook niet op te wachten. Dus graag dit doorspelen aan de manager van jullie afdeling want ik wil dat hij persoonlijk naar mij reageert.
Daarbij lezen er inmiddels ongetwijfeld mensen mee, die vast ook niet begrijpen waarom KPN dit niet adequaat oppakt en tenminste probeert de schade (voor mij!) te beperken.
En aangezien KPN het mij onmogelijk maakt om jullie te bellen, hierbij het vriendelijke maar dringende verzoek dat de manager van de desbetreffende/verantwoordelijke afdeling contact met mij opneemt. Mijn telefoonnr. is bekend, staat ook in het contract.


U krijgt geen manager te spreken. Dat gaat echt nooit gebeuren. 


Bedankt @Nick83 maar dat gaan wij nog zien.
Want ze hebben nu echt een heel verkeerde klant getroffen. En het is ABSURD dat ik aan het werk wordt gezet door KPN omdat zij zelf te beroerd is om gekwalificeerde verkopers de straat op te laten gaan, vervolgens haar contract niet nakomt, elke vorm van communicatie bijna onmogelijk maakt en ook nog eens geen of verkeerde informatie geeft. 
Ik vind dit echt ongelooflijk SLECHT en ook andere klanten zouden KPN hiermee niet weg moeten laten komen.
Wordt VERVOLGD.


Bij KPN word alles bepaald door het computersysteem. Een verkoper heeft daar helemaal geen enkele invloed op. Die mag alleen verkopen en verder niks.

Alles moet via vaste procedures afgewikkeld worden. Een KPN medewerker kan die niet zomaar even aanpassen ofzo.

Tel daarbij op dat er een groot tekort aan personeel is. Daardoor duurt alles langer dan gewenst. Een manager kan daar ook niets aan doen.


@Nick83 Ik kom zelf uit de automatisering, maar geloof me dat is geen excuus om je achter te verschuilen. Zoals bijv. ook gedaan wordt met de privacy wet, allemaal mooie boompjes van onbekwame en/of onwillige functionarissen. Dat soort figuren mag ik graag ‘slechten'. 
En NATUURLIJK kan een manager een contract corrigeren als blijkt dat dit niet goed gedaan is. Hoe komen mensen er bij dat dit niet zou kunnen?! Ja, omdat men klanten lastig vindt en ze graag met een kluitje het riet in stuurt… Maar ik pik dat niet. 
Zo heeft ook de directeur van de WMO/gemeente Den Haag vorig jaar ondervonden. Al had ik toen wat meer haast, maar die wilde mij met eenzelfde smoesje (procedures etc.) afwimpelen.
Dat zou de standaard 6 weken procedure tijd gaan kosten!!! Nou ik kan je vertellen dat als ik haast heb (of maak!) dat het dan heel anders gaat werken. In dit geval had mijn vader binnen 2 weken en 2 dagen al de oplossing i.p.v. na 6 weken een beslissing!!! (waarna het dan nog heel lang zou duren voordat de oplossing kwam) Met mijn vaderszaak hebben zich uiteindelijk minimaal 14 ambtenaren bezig gehouden (waarvan ik weet) en heeft de Gemeente heel veel verdriet gehad van o.a. de Ombudsman, die zich met hun ging bemoeien (na mijn beklag).
Kortom mensen zouden eens wat assertiever moeten worden en zich niet alles moeten laten aanpraten. En KPN heeft tot nu toe nog even geluk dat ik nog niet echt heel veel haast maak want dan ga ik andere kanalen bewandelen! 
Wordt VERVOLGD!


Blijf hier toch niet zo in hangen.  Slecht voor de gezondheid.  Bel kpn en zeg dat je er van af ziet en bel Ziggo dat je een abonnement wil. 


@Joep1965 Wat m.i. onnodig is - en slecht voor ieders gezondheid - is dat mensen hier dingen gaan schrijven, die niet bijdragen aan de oplossing.
Ik wil gewoon dat KPN het contract corrigeert (wat is daar moeilijk aan!?!) en dat ook nakomt. 
Je hebt natuurlijk ook makkelijk praten als je niet alle ins & outs kent. 
Dus met respect voor alle goedbedoelde opmerkingen, maar GRAAG ALLEEN REAGEREN indien het bijdraagt aan de oplossing. Op dit moment hoeft wat mij betreft dus alleen even de verantwoordelijke manager contact met mij op te nemen (zelfs dat hoeft niet, als het maar aangepast wordt en ik alsnog mijn aansluiting van inmiddels 2 weken geleden! krijg). Natuurlijk mij wel even informeren over de aansluiting van het koper!


Dit is een openbaar forum en iedereen kan daar reageren. Als je dat niet wil zit je hier verkeerd. Sowieso kan je beter schriftelijk een klacht indienen want de bevoegdheid van een moderator is niet onbeperkt. 


Wat ik wil @Joep1965 is dat andere mensen zich bewust worden, dat ze niet alles van KPN hoeven te pikken.
Dat je gewoon mag eisen dat een contract zo nodig wordt gecorrigeerd en nagekomen! 
Dat er op het internet en fora allerlei malloten rondlopen, die zich met zaken moeten bemoeien, waarvan ze ook nog eens geen idee van de ins & outs, moeten ze natuurlijk zelf weten.
Maar in mijn ogen maken ze zichzelf alleen maar belachelijk omdat het wordt ingegeven door domheid/onwetendheid. En als het niet bijdraagt aan een oplossing waarom reageer je dan eigenlijk? Dat vraag ik mij dan af.  Zouden dit soort mensen niets beters te doen hebben!?!
En nee, ik kies ervoor om de klacht hier in de openheid te poneren. Lees anders maar even mijn reactie m.b.t. de gemeente Den Haag. Mijn zoon is overigens ook moderator en die kan gewoon zijn manager aanspreken, dus kom s.v.p. niet aan met al dat soort flauwekul.


@WanneerKPN Ik wil je nogmaals vragen een beetje op je toon te letten en vooral niet je mede forumgebruiker aan te vallen. Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Ik heb reacties van je verwijderd omdat je je niet aan de huisregels houdt. Hierbij dus ook je tweede en laatste waarschuwing. Hierna zal een ban volgen.

Het antwoord van @Bart_Z hierboven zul je het mee moeten doen, wij kunnen je hier via het forum niet mee helpen.


Nee, jij kunt helemaal niet zoveel Thomas, behalve flink doen op afstand! 
Wees eens flink tegen je baas, maar zoveel ‘guts’ heb je kennelijk niet.
Ik blijf er bij dat jij of jouw collega Bart, ervoor gaan zorgen dat mijn contract desgewenst gecorrigeerd wordt en dat KPN zijn verplichtingen nakomt.
En als jullie alleen maar reacties kunnen verwijderen, kun je daar straks nog wel verantwoording over afleggen bij mogelijk RADAR of een ander programma want jullie hebben echt de verkeerde voor je. (ik archiveer de berichten en als er iets ongepast is, dan is dit het feit dat jullie de klant niet serieus nemen)
DUS GRAAG MIJ TERUG LATEN BELLEN DOOR JULLIE VERANTWOORDELIJK MANAGER!


Ik heb de gebruiker hierboven geband omdat hij zich niet aan de huisregels hield.
Het is niet de acceptabel je medeforumgebruikers zo aan te vallen, zo gaan we hier niet met elkaar om