Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb mijn abonnementen al bij jullie. Nu zie ik dat op mijn adres (met glasvezel) een maximale down-/upload snelheid van 1000/500MBS bestaat. Ik kan deze abonnementsvorm nergens kiezen. 200/200 is het beste wat jullie in abonnementsvorm aanbieden. 

Klopt het dus dat het toch niet kan? En zo ja, wat is de reden aub? Afhankelijk van de prijs heb ik interesse.

Bedankt alvast.

Mvg Richard

Heb je wel een husselabonnement?


Beste Joep1965,

Mijn interne netwerk is van hoge kwaliteit en op het moment heb ik een 200/200 abonnement. Deze haal ik moeiteloos. Zowel vast als WiFi op elke plaats in het huis. Ik heb echter interesse in de mogelijke 1000/500 die kpn pretendeerd te kunnen leveren op mijn adres. 

Ook mijn andere(mobiel) abonnementen zijn van KPN. Dus dat moet ook wel voldoen.

 


Ja maar als je nog een ouder abonnement hebt dan is die snelheid niet mogelijk zover ik weet. Dus heb jij een alles in 1 standaard abonnement dan moet je over naar een husselabonnement. 


@Richard.

Klopt wat joep zegt je kunt met hussel naar 1000/500 met een ouder abonnement zou je wel max 500/500 kunnen instellen in mijnkpn 

Als je sneller wil zal je naar kpn hussel moeten overstappen 

 


Aaahh Joep1965 en Peter-keetfm

Nu snap ik hem. Beide bedankt voor jullie moeite en informatie!

Fijne avond nog.

Mvg Richard