Skip to main content

Hallo,

Ik ben gebeld door een medewerker van kpn om een internet tv abonnement af te sluiten. Er is in het gesprek duidelijk aangegeven dat ik daar geen gebruik van wil maken en wil wachten tot er glasvezel in de wijk is en dan een keuze wil maken.

Vervolgens krijg ik 2 minuten na het gesprek beĆ«indigd te hebben een email met een bevestiging voor een pre order en dat het abonnement ingaat zodraĀ er glasvezel beschikbaar is, ook zal dan het maandelijkse bedrag afgeschreven gaan worden.

Dit is niet afgesproken en ben daar ook niet van gediend, toen ik vervolgens contact opnam middels telefoon was er niets bekend. Graag per direct de pre order annuleren, ik ben niet gediend van deze praktijken.

Ā 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Stedo, welkom op ons forum.

Dit lijkt mij ook zeker niet de bedoeling! Ik kijk graag even met je mee.Ā Kun jeĀ je profielĀ aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators van KPN. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.


Done


Heb je jouw profielĀ  hier op het forum in gevuld? Als ik deze bekijk, is deze namelijk nog leeg. Om je verder te kunnen helpen, heb ik wel echt de gegevens van je nodig.


Excuus, de gegevens waren niet opgeslagen.


Kan gebeuren! Ik heb alle mogelijke plekken gecontroleerd en ik zie geen pre-order aan onze kant staan. Je kunt voor de zekerheid nog contact met KPN NetwerkNL opnemenĀ om na te vragen of zij een pre-order hebben staan. Maar het lijkt erop dat er geen pre-order is en dat je je dus ook nergens zorgen over hoeft te maken.