Skip to main content

Vandaag hebben wij eindelijk de KPN aansluiting kunnen activeren. Nu is het product nog niet zichtbaar in de app. Ook kan ik deze niet toevoegen door het invullen van de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer. Graag willen wij de entertainment apps (Viaplay, ESPN etc) toevoegen, en een e-mailadres aanmaken. dat kan echter alleen als de app werkt. Wanneer wordt mijn abonnement toegevoegd? Ik heb het al ook al geprobeerd door in te loggen op mijn laptop maar ook dat werkt niet.

Misschien morgen of maandag nog eens proberen,  sommige administratieve handelingen kunnen pas na 1 werkdag vanaf het abonnement. 


Ik wacht het dan nog wel even af. Anders morgen naar een KPN winkel. Had vandaag iemand aan de lijn die gaf aan dat het direct geregeld zou zijn vandaar. 


Hallo @TvNek ,

Je kunt pas na twee of drie werkdagen gebruik maken van die mogelijkheden in MijnKPN. Mogelijk kunnen ze het in de KPN-winkel wel voor je regelen. 


Hoi @TvNek, welkom op het forum! Het toevoegen van het abonnement aan je MijnKPN kan ook al voordat deze actief is geworden. 

Wel is het zo, wat kevster en Noordzee al zeiden, dat het soms een dag of twee na activatie kan duren voor je wijzigingen kunt doen of bepaalde dingen kunt inzien. Zodra dat eenmaal werkt, dan is het toevoegen van entertainmentopties wel iets dat ook per direct actief wordt.

 

Is het inmiddels gelukt om het abonnement te koppelen en je aanvullende opties te activeren?


Helaas nog steeds niet gelukt. Het blijkt dat er nog een aanvraag open staat welke er niet is….. Het is nu geëscaleerd en hopelijk krijgen we snel een werkende app. En onze WiFi boosters welke we nu ook nog niet kunnen krijgen omdat er volgens de administratie nog iets openstaat. Die hebben we hard nodig want nu geen WiFi op zolder waar m’n dochter graag wilt leren voor haar examens!! 
 

Dus wederom afwachten……..


Goed om te horen dat er wel aanvullende actie is ondernomen. Hopelijk wordt het nog openstaande stuk snel gesloten zodat de rest ook kan. Houd je ons op de hoogte?


De app werkt sinds vandaag! Nu wacht ik nog op mijn wifiboosters welke verstuurd zouden worden als alles is aangesloten. Nu begreep ik alleen dat degene die dit zou doen nu vrij is 😞. 


Ah, mooi dat de app nu werkt, @TvNek! Actieproducten worden over het algemeen automatisch verstuurd nadat het abonnement volledig geactiveerd is. Dus ik verwacht dat die inmiddels onderweg zijn. Als je nog geen bevestiging van een pakje hebt gekregen, wacht dan nog even af. Het kan een paar dagen duren, en dan zit Hemelvaart er nog tussen. Mocht je maandag nog niets gehoord hebben, bel dan even weer. Of vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kan ik voor je kijken.


Hoi Erik, 

denk niet dat dat zo gaat. Zou mooi zijn maar tot nu toe loopt bij ons alles anders. Doordat er iets mis is gegaan in het contract zijn de wifiboosters niet toegevoegd aan de order. Een collega heeft aangegeven deze alsnog op te sturen. Alleen zij kan deze opsturen begreep ik en het gaat niet automatisch. Nu zal ik morgen weer bellen en hopelijk worden ze dan ook morgen verstuurd. 


Ah, dan is het inderdaad een wat ingewikkelder verhaal. Heb je inmiddels je Wifipunten ontvangen, @TvNek?


Inmiddels hebben we alles binnen en het werkt!Â