Skip to main content

Goedendag,

Ik zat te vergelijken sinds ik glasvezel heb wil ik ook gebruik maken van de snelheid van glasvezel
Echter als ik mijn KPN omzet van 100mb naar 500mb kost me dat per maand 12.99 extra

Mijn huidige abonnement is zo'n 5 jaar oud.

Dus ik betaal nu standaard 78.95 per maand voor internet en tv
Zonder extra zender pakketten

Als ik een nieuwe afsluit betaal ik voor 1gb (zonder actie) 52.50
stel ik mijn extra het zelfde in is het eind totaal nog steeds 20 euro goedkoper

Hoe kan ik deze wijziging doorvoeren?
Ik hoor van veel mensen opzeggen helpt dan kunnen ze een hoop doen.

maar KPN is toch niet gek dus dat weten ze zelf ook wel


Dit is dus niet via mijn KPN te regelen. 

 

Trouwens apart dat Mijn kpn tot 500mb gaat en nieuw abbonement spreekt van 1gb haalbaar op mijn adres… ​​​​​​

Dus ik betaal nu standaard 78.95 per maand voor internet en tv
Zonder extra zender pakketten

Maar waarschijnlijk wel met Spotify. Ik gok dat u een Alles-in-1 Standaard abonnement heeft. Klopt dat?

Als ik een nieuwe afsluit betaal ik voor 1gb (zonder actie) 52.50

Dat is voor alleen internet. Niets erbij. Dus geen tv.

TV erbij kost € 12,50. En de tweede tv ontvanger 5 euro. Komt u dus op 70 euro uit. Spotify erbij is € 9,99 extra. Telefoon erbij 2 euro. € 81,99 dus.

Wilt u dit? Bellen naar KPN op 080800-0402. Want via MijnKPN is dit nog niet af te sluiten.

Maar let op: geen gratis ESPN meer omdat u ook mobiel van KPN heeft. Dat is bij uw huidige abonnement waarschijnlijk wel zo.

Trouwens apart dat Mijn kpn tot 500mb gaat en nieuw abbonement spreekt van 1gb haalbaar op mijn adres… ​​​​​​

Dat is helemaal niet apart. Uw huidige abonnement komt uit de tijd dat 1 gbit nog niet bestond. Op een uitzondering na breid KPN oude abonnement niet uit met extra functies of mogelijkheden ofzo. Oude abonnementen blijven zoals ze zijn.


Dat klopt een alles in een standaard,

ja volgens mij zit TV onderaan de streep scheelt het ongeveer 20 euro.
En dan heb ik nu inderdaad spotify premium maar die mag best uit. Word amper gebruikt.

maar telefonisch even contact opnemen is dus het advies

Ga ik dat doen, ben ik geholpen


Zojuist gebeld met KPN om pakket om te zetten echter werd de verbinding na 30 minuten verbroken
Geen handelingen verricht.

Ik wacht of KPN mij terug belt wat ik wel hoop, anders krijg ik een ander aan de lijn en beginnen we weer van vooraf aan


Ik denk niet dat u terug gebeld word...


Beste @Thomask0907, welkom! Goed om te zien dat je geholpen bent met de uitleg van Nick83. Jammer dat het niet zo goed ging bij de telefonische ingang. Zoals hierboven aangegeven wordt, word je niet zomaar teruggebeld. Heb je zelf nog eens contact opgenomen en ben je inmiddels geholpen?


Hallo,

Ik heb een vergelijkbare vraag. Ik betaal nu voor glasvezel 200/200 €51,69 per maand. Een nieuw abonnement kost €50,- en een 1 Gb €52,50. Hoe kan dit en kan ik ook.1 Gb krijgen voor €52,50? Tevens krijg ik er ook nog een ipad bij. Is het een optie om mijn huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe af te sluiten?

Mvg,

Rudy


@Rudyp heb je het topic gelezen?

Het advies was om te bellen dan weet je of het kan of niet 

 


Contact gehad, ze kunnen het aanpassen maar dan moet ik nu wel €2,-gaan betalen voor vast bellen terwijl dit er nu bij inzit en dan kom ik op €54,50 uit. Tevens kan ik ook geen gebruik maken van de  ipad actie als ik ook televisie ga afnemen, is alleen voor nieuwe klanten :-(