Skip to main content

Ons abonnement werd een week gelede ongevraagd gewijzigd. Na 3  keer conact met KPN geen resultaat. Moesten wachten tot 15 april. 

Onze opname mogelijk was verdwenen. Hadden ineens een vast telefonnummer en we moesten een ontvanger opsturen. Het vervelende is dat hiermee ok je opnames kwijt zijn. Kunnen ze niet terug zetten. Tevens zijn we 4k kwijt. Mischien weet iemand of er een goed alternatief is voor KPN. Want dit is niet de eerste keer. We willen graag al onze abonnementen, 2x mobiel, televisie en internet overzetten naar een andere betere provider.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Motorbiker  Wat de een goed vind hoeft dat voor een ander nog niet te zijn. Kijk eens op vergelijkingssites voor providers. Afhankelijk van uw mogelijkheden vwb aansluitingen (glasvezel,coax,koper) is de keuze er reuze.


@Motorbiker, welkom! Het lijkt me heel rot als ineens je opnames kwijt zijn en er zomaar dingen gewijzigd zijn. Is er ook uitgelegd hoe dit kan? Heeft een collega per abuis een fout in een klantnummer o.i.d. gemaakt? Als het Opnemen Pakket verwijderd is geweest, kan ik de opnames helaas ook niet terughalen. Mocht ik iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!


Beste Marcia,

Niemand weet hoe het gebeurd is. Althans de 5 die ik gesproken heb. 

KPN heeft in mijn ogen een fout gemaakt. Als je en abonnement wijzigt informeer je een klant. Dan vraag je ook om een terugkoppeling. Want een email kan niet gelezen worden. Dan kun je de klant ook nog even bellen. Nu heeft het mij 7 dagen gekost om mijn abonnement, waar ik blij mee was, weer terug te krijgen. KPN zou ook eens heel goed moeten kijken naar de beveiliging. Wat is uw postcode en huisnummer? Wat is uw geboortedatum? En als laatste de laatste 3 cijfers van uw rekening nummer. Hoe dom moet je zijn om daar niet achter te kunnen komen. Wat krijgt een klant van KPN als een dergelijke fout gemaakt wordt. Een klant die al minimaal 30 jaar bij KPN zit. Een nieuwe klant krijgt een  mooi aanbod om lid te worden. Denk hier maar eens over na.


Wat doet KPN, als ze zonder opdracht, je abonnement wijzigen. We kregen ineens een vast nummer. € 2,00 pm. Geen opname pakket meer. Alle opnames kwijt. Is overigens al de tweede keer. Moest een tuner opsturen. En digitenne weg.  Wat een bedrijf. 6 personen aan de telefoon gehad. Iedereen verbaasd. Dat was ook alles wat ze konden zeggen. Ze wisten ook niet hoe dat kwam. Ik verwacht dat KPN dan met een aanbod komt, Maar het tegendeel. Wat een bedrijf zeg…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Vul uw forum profiel in …

https://forum.kpn.com/settings/profile

... dan kan een KPN medewerker er even naar kijken.


Ik zie inderdaad dat er op 9 april een wijziging doorgevoerd is voor het aanvragen van een vaste lijn en het verwijderen van het Opnemen pakket. Ik begrijp uit jouw verhaal dat jij dit niet aangevraagd hebt? Het is mij totaal niet duidelijk waarom dit wel doorgevoerd is? Heel erg hinderlijk natuurlijk! Staat het nu wel weer goed? Ik wil in ieder geval even uitzoeken hoe dit is gekomen. Het zou niet mogen gebeuren natuurlijk. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 


En zo kreeg ik al heel snel een respons! Er was in januari een wijziging doorgevoerd, voor zover ik kan zien gewoon op jouw verzoek. Die is echter helemaal niet goed ingevoerd destijds, waardoor deze order uitgevallen is. Hier is toen onder andere het verwijderen van een tv-ontvanger aangevraagd, waardoor het gratis Opnemen pakket normaliter zou vervallen. 

De afdeling die deze uitgevallen orders verwerkt, is nu in april deze uitgevallen order tegengekomen en heeft deze helaas alsnog verwerkt. Met als gevolg dat jouw Opnemen pakket verwijderd is. 
Ontzettend slechte communicatie vanuit onze kant! We hadden dit sowieso bij jou moeten navragen of het nog van toepassing was en wat je dan graag wel had gewild. 

Als je wilt, kan ik je het Videoland zenderpakket voor drie maanden gratis aanzetten als tegemoetkoming. Mocht je zelf ideeën hebben, laat het gerust weten. 


Beste Marcia,

We hebben al een Netflix abonnement, en daarom niet geïnteresseerd in Videoland 

Als we toch een tegemoetkoming mogen kiezen, dan graag een extra aantal maanden korting op ons abonnement.

Met vriendelijke groet fam. Kuipers

 


Jammer om te lezen, @Motorbiker! Ik vergoed 27 euro. Dat is hetzelfde als de kosten voor 3 maanden Videoland. Ik ga er vanuit dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken om de communicatie tussen ons en jou. Mocht dat onverhoopt wel zo zijn, weet je ons te vinden.