Skip to main content

ik heb al jaren problemen met mijn internet. heb nu de knoop doorgehakt en opgezegd, maar mijn internet valt ongeveer 10-20x per dag weg. Nu wil ik compensatie aanvragen. Dat lukt niet omdat je telkens terug bij start komt.

Wat moet ik doen?

 

Hallo @Laurentius65, welkom op het forum. Begrijp ik het goed dat jij via het formulier netwerkverstoring een vergoeding probeert aan te vragen? Dat heeft in dit geval geen zin. Dat formulier is bedoeld als je een periode zonder diensten hebt gezeten veroorzaakt door een netwerkstoring aan onze kant. Het gaat hier dan om algemenere storingen die ook in ons systeem bekend zijn. Als jij op jouw individuele aansluiting problemen ervaart dan is dat natuurlijk niet de bedoeling, maar het is geen storing zoals het formulier dat zal herkennen. 

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen per telefoon (0800-0402) of een chat starten via de servicepagina. De collega die je te pakken krijgt kan dan jouw situatie met je bespreken en kijken of er vergoeding mogelijk is en dit ook voor je regelen.