Skip to main content

Hoi,

Ik woon sinds twee maanden in Amerika en wil graag mijn KPN mobiel abonnement opzeggen. Echter, het lukt me niet om KPN te bellen, ook niet via het buitenland nummer (+31 6 1200 1200). Dat komt omdat ik een Amerikaanse SIM kaart heb en m’n KPN simkaart niet meer heb.

KPN is zo onhandig om het niet mogelijk te maken een Amerikaans nummer in te voeren bij een terugbelverzoek. Chatfunctie is er ook niet. Ik heb alsnog een terugbelverzoek ingezonden met m’n Nederlandse nummer erbij, zodat ik tenminste een verzoek heb ingediend.

Als een KPN medewerkers bij deze mijn abonnement volledig wilt opzeggen zou ik dat erg fijn vinden.

Vriendelijke groet,

Daniël

Hallo @danieljaniel ,

Als bellen niet lukt, dan kun je opzeggen via deze pagina: 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Je wordt dan door iemand teruggebeld. 

 


Beste @Noordzee , dankjewel voor je snelle bericht. Ik heb reeds een terugbel verzoek via de link die je stuurde aangevraagd. Probleem is, is dat Ik niet m’n Amerikaanse nummer kan achterlaten. KPN accepteert enkel Nederlandse nummers. Heb een verzoek met m’n oude Nederlandse nummer ingediend. Maar ze kunnen me dus niet bereiken daarop…


Aha, dat  is dan best vervelend. Ik zou dan een kennis inschakelen. Zijn/haar telefoonnummer opgeven en als KPN dan daarheen belt, kunnen ze jouw Amerikaanse nummer opgeven. 


Hallo @danieljaniel ,

Als bellen niet lukt, dan kun je opzeggen via deze pagina: 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Je wordt dan door iemand teruggebeld. 

 

Ik zou dan een kennis inschakelen. Zijn/haar telefoonnummer opgeven en als KPN dan daarheen belt, kunnen ze jouw Amerikaanse nummer opgeven. 

@danieljaniel

Is het op deze manier gelukt? 


Hoi @danieljaniel, welkom hier. 

Dat is inderdaad vervelend. Want er is wel contact voor nodig. Wil je het nummer echt opzeggen of over op prepaid? In ieder geval, heb je de emigratie pagina doorgelopen en ingevuld? Op die manier kan je het ook in gang zetten namelijk. 


Hi @Bart_Z , Het beste lijkt mij als iemand van KPN mij terugbelt op mijn Amerikaanse nummer. Als ik mijn nummer aan jou doorgeef, kan jij dit in gang zetten? Duizendmaal dank.


Hoi,

Ik woon sinds twee maanden in Amerika en wil graag mijn KPN mobiel abonnement opzeggen. Echter, het lukt me niet om KPN te bellen, ook niet via het buitenland nummer (+31 6 1200 1200). Dat komt omdat ik een Amerikaanse SIM kaart heb en m’n KPN simkaart niet meer heb.

Als u +31 6 1200 1200 belt hoort u gewoon een medewerker aan te lijn te krijgen. Toch? Dat lukt niet?


Ik kan dit zo niet in gang zetten. 😞 Ik heb ook niet de mogelijkheid om op te zeggen, daarvoor moet je echt bij mijn collega's zijn.

Want heb je de emigratie wel doorgezet? 

 

Anders kan je ook schriftelijk opzeggen:

 Stuur een brief naar onderstaand adres. We adviseren je de brief aangetekend te versturen. 

We bellen je altijd nog even met een 088-nummer.

KPN Klantenservice

T.a.v. Opzeggen

Postbus 235

2400 AE Alphen aan den Rijn

 

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

  • Naam (van de abonnee)
  • Adres en woonplaats
  • Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
  • Geboortedatum
  • Contractnummer van het op te zeggen abonnement
  • Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
  • Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
  • Welke producten je op wilt zeggen
  • Reden van opzegging

 

 

Hoi,

Ik woon sinds twee maanden in Amerika en wil graag mijn KPN mobiel abonnement opzeggen. Echter, het lukt me niet om KPN te bellen, ook niet via het buitenland nummer (+31 6 1200 1200). Dat komt omdat ik een Amerikaanse SIM kaart heb en m’n KPN simkaart niet meer heb.

Als u +31 6 1200 1200 belt hoort u gewoon een medewerker aan te lijn te krijgen. Toch? Dat lukt niet?

Dat werkt alleen met een simkaart van KPN. Je belt dan jouw provider namelijk. 


Ow... en wat is dan wel het juiste nummer voor @danieljaniel om te bellen? 


Dat is een goede. Dat is dan +31 70 3434343.