Skip to main content

Hallo, morgen gaat mij  abonnement in en vandaag heb ik alles al aangesloten. 

Nu zie ik dat het lampje glas (nog) niet brand en vraag me af of deze niet gewoon moet branden ook al gaat mijn abonnement morgen pas in.

Ik denk dat op de dag van het ingaan van jouw abonnement het signaal op je glasvezel pas aangezet wordt.


Hallo @Ferdi06 op de dag van aansluiting krijg je een SMS en/of mail dat je abo geactiveerd is en je van de diensten van KPN gebruik kunt maken.

 


Welkom op het forum @Ferdi06. Wat Berrie en Jan zeggen klopt helemaal. Is het inmiddels gelukt om alles werkend aan te sluiten?


Op de dag van overgang was het lampje nog steeds uit. Er zat iets mis in de centrale. Op afstand was dit niet te zien en leek het alsof alles werkte met het gevolg door de overstapservice dat mijn oude provider het bericht ontving dat de overstap was gelukt. Hierdoor werd de verbinding met mij oude provider verbroken en had ik geen internet of tv meer. Er was pas 3 dagen later een storingsmonteur beschikbaar dus een tijdje zonder internet en tv gezeten. Vooral met thuiswerken erg vervelend. 

Als ik een kpn mobiel abonnement had gehad had ik extra mb 's gekregen. 

 

De storingsmonteur beaamde wel dar het klopt dat het lampje pas op de dag van overgang gaat branden. De moeizame overgang had hier dus niets mee te maken.

 

Inmiddels zijn mijn frustraties wel weer afgenomen en werkt alles naar behoren.  Maar wel een valse start voor kpn wat mij betreft. 


Het was geen goede start inderdaad, maar gelukkig heeft de monteur het kunnen verhelpen in de centrale. ik ga er vanuit dat het vanaf nu ook blijft werken. 

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, je weet ons te vinden.