Skip to main content

Geachte heren,

Na een fout van KPN abonnement  stop gezet ipv opgezegd.

Daardoor ik nu al 1 week geen tv en internet.

Al meerdere keren telefonisch contact gehad,en meerdere toezeggingen gedaan door kpn.

Heb ook in kpn in woonplaats geïnformeerd naar noodpakket,dat ze volgens klantencontact in elke kpn vestiging horen te hebben,maar daar ook niet vooradig. 

Vind het echt heel slecht al die loze beloftes,van het kastje naar de muur.

Heb die kinderen 3 thuis,waarvan er 2 thuis werken, die nu noodgedwongen een andere plek moeten gaan zoeken.

Abonnement van mobiele provider,niet kpn is nu ook opgebruikt ivm geen internet

Word hier echt niet vrolijk van,wil dat het probleem word opgelost.

Zolang ik geen noodpakket heb,kan ik niets.

Kan ook geen afspraak maken voor een monteur,want door de fout van KPN moest ik een geheel nieuw abonnement afsluiten,en de apparatuur op opnieuw aangesloten worden.

HELP

 

Hallo @Stier1969 ,

Zie je een melding in de PostNL-app staan dat er vandaag iets komt? 

Zo niet, dan zou ik toch maar weer bellen met 0800-0402. Dat is toch echt het snelste. Op het forum kan het enkele dagen duren voordat je een reactie krijgt. 


Goedemorgen, 

Bedankt voor uw reacte

Heb net weer gebeld,zeiden dat de aanvraag gisteren pas was gedaan. 

Dus na het weekend pas de noodbox,slaat echt nergens op.

Ga naar een vestiging van kpn bellen of ze de noodbox op voorraad hebben.

En dan ophalen.

Is echt te gek voor woorden


De vestigingen (winkels) van KPN zijn telefonisch niet bereikbaar.  


Goedemorgen,

Kwam ik net ook achter,wat een gedoe allemaal.

Heb een afspraak voor videobellen gemaakt.

Hoop dat diegene me verder kan helpen,en een noodbox op voorraad heeft.

11.45 heb ik de afspraak,ben benieuwd 


Ze hebben in geen enkele vestiging noodboxen .klopt dus niet wat ze bij de klantenservice zeggen.

Schiet niet op zo

 

 


Hoi @Stier1969 welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Ik begrijp dan ook dat je baalt. Zonder diensten zitten is heel vervelend. Zeker als er ook gewerkt moet worden. 

Ik verwacht dat je het gered hebt met het noodpakket, al is dat niet de meest handige optie voor thuiswerken, is toch meer voor de noodzakelijke dingen bedoelt waarvoor je het internet normaal gebruikt. 

In ieder geval zie ik verder een nieuwe order die over 2 dagen actief wordt. Vandaag wordt het installatiepakket daarvan bezorgt door PostNL. Over 2 weer alles normaal hoop ik. Loop je dan toch nog ergens tegenaan, dan hoor ik dat graag.