Skip to main content

Wij zijn vandaag afgesloten. We zaten bij t-mobile en diensten zouden aanvankelijk vandaag eindigen. Echter komt monteur kpn pas over twee dagen. Destijds gebeld met t-mobile, er werd me verzekerd dat signaal pas stopt op moment dat monteur kpn klaar is. Maar nu al geen signaal meer. T-mobile geeft aan dat kpn dit heeft veroorzaakt en niets kunnen doen. 

Enorme wachtrij bij klantenservice, keer doorverbonden, weer lange rij.... dus via deze weg de vraag; kan kpn nog iets doen, of zit ik paar dagen zonder? 

 

Mvg Michel 

Wat vervelend zeg. 

Heb je al je gegevens in je profiel?

NAW in ieder geval. Eventueel ook je nieuwe klant nummer als je dat al weet. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

De gegevens zijn afgeschermd behalve voor jouzelf en de moderators. 

Geef je hier een seintje als het erin staat? Dan kan en zal ik de moderators een heads up geven. 

Verder. Hoe zit je met je mobiele bundel voor de Hotspot? En heb je je mobiele abonnement al bij kpn? (Voor eventuele noodbundel)


Bedankt voor je snelle reactie. Gegevens staan erin. Mobiel blijft bij simyo en is 6gb. Niet genoeg voor streamen, wel voor wat surfen etc. 


Heads up aan moderators gegeven. Het is verder aan hen.


Even nog wat betreft de titel versus de inhoud. @Michel H 

Je was dus bij T-mobile en je gaat naar KPN ????


Hoi @Michel H en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(
Ik ben er meteen wat dieper ingedoken en zie inderdaad je op 5 juli bij ons wordt aangesloten en dat er die dag tussen 10.00 en 12.00 een monteur komt. Verder zie ik dat je gebruik maakt van de overstapservice; dat houdt in dat je huidige provider (in dit geval dus T-Moible) je pas afsluit zodra de nieuwe provider (in dit geval KPN) een seintje heeft gegeven dat de diensten actief zijn. Nu weet ik niet precies wat T-Mobile precies heeft gezegd en ik wil ook helemaal niet met de vinger naar ze wijzen maar dat ze aangeven dat KPN dit heeft veroorzaakt kan ik niet helemaal plaatsen. Wij geven dat seintje pas woensdag op het moment dat we je hebben aangesloten. Een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je sneller wordt aangesloten, heb ik helaas niet voor je 😞 Ik zou normaal gesproken nog kijken of ik in zo'n situatie een noodpakket voor je kan regelen alleen zal dat er dan op zijn vroegst ook pas woensdag zijn. 


Jammer dat er niets geregeld kan worden en dat het zo is gelopen. We staan nu tussen beide partijen in... 🤷‍♂️ 

In ieder geval bedankt voor snelle reacties! We kloppen wel bij de buren aan voor gast wifi. 


Jammer dat er niets geregeld kan worden en dat het zo is gelopen. We staan nu tussen beide partijen in... 🤷‍♂️ 

In ieder geval bedankt voor snelle reacties! We kloppen wel bij de buren aan voor gast wifi. 

Hopelijk is het mogelijk om voor vandaag dan gebruik te maken van de wifi van de buren @Michel H!

Er kan wel iets geregeld worden maar dat is simpelweg te kort dag 😞 Een noodpakket met mifi router zou er op zijn vroegst pas woensdag zijn. Als je een KPN mobiel abonnement zou hebben, had ik daar gratis data voor je op kunnen zetten zodat je je telefoon voor die tijd als hotspot had kunnen gebruiken.  Het is helaas een ongelukkige situatie :( 


Hoi @Michel H en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(
Ik ben er meteen wat dieper ingedoken en zie inderdaad je op 5 juli bij ons wordt aangesloten en dat er die dag tussen 10.00 en 12.00 een monteur komt. Verder zie ik dat je gebruik maakt van de overstapservice; dat houdt in dat je huidige provider (in dit geval dus T-Moible) je pas afsluit zodra de nieuwe provider (in dit geval KPN) een seintje heeft gegeven dat de diensten actief zijn. Nu weet ik niet precies wat T-Mobile precies heeft gezegd en ik wil ook helemaal niet met de vinger naar ze wijzen maar dat ze aangeven dat KPN dit heeft veroorzaakt kan ik niet helemaal plaatsen. Wij geven dat seintje pas woensdag op het moment dat we je hebben aangesloten. Een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je sneller wordt aangesloten, heb ik helaas niet voor je 😞 Ik zou normaal gesproken nog kijken of ik in zo'n situatie een noodpakket voor je kan regelen alleen zal dat er dan op zijn vroegst ook pas woensdag zijn. 

@JanZ_  Wat hier beschreven staat heb ik precies andersom. Dit bij een overstap van KPN naar T-Mobile. 
Hierover heb ik gisteren een bericht aangemaakt, alleen op het forum blijft het stil.
zou je daar naar willen kijken? Wanneer ik deze reactie zie moet KPN het in mijn geval oplossen.

Alvast bedankt en groeten,

Gert


Hoi @Michel H en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(
Ik ben er meteen wat dieper ingedoken en zie inderdaad je op 5 juli bij ons wordt aangesloten en dat er die dag tussen 10.00 en 12.00 een monteur komt. Verder zie ik dat je gebruik maakt van de overstapservice; dat houdt in dat je huidige provider (in dit geval dus T-Moible) je pas afsluit zodra de nieuwe provider (in dit geval KPN) een seintje heeft gegeven dat de diensten actief zijn. Nu weet ik niet precies wat T-Mobile precies heeft gezegd en ik wil ook helemaal niet met de vinger naar ze wijzen maar dat ze aangeven dat KPN dit heeft veroorzaakt kan ik niet helemaal plaatsen. Wij geven dat seintje pas woensdag op het moment dat we je hebben aangesloten. Een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je sneller wordt aangesloten, heb ik helaas niet voor je 😞 Ik zou normaal gesproken nog kijken of ik in zo'n situatie een noodpakket voor je kan regelen alleen zal dat er dan op zijn vroegst ook pas woensdag zijn. 

@JanZ_  Wat hier beschreven staat heb ik precies andersom. Dit bij een overstap van KPN naar T-Mobile. 
Hierover heb ik gisteren een bericht aangemaakt, alleen op het forum blijft het stil.
zou je daar naar willen kijken? Wanneer ik deze reactie zie moet KPN het in mijn geval oplossen.

Alvast bedankt en groeten,

Gert

Goedemorgen @GB77, ik zie dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt en ga daar zo reageren!