Skip to main content

Meerdere jaren met veel tevredenheid mijn abbonement bij telfort gehad. Nu overgenomen door kpn.

Kinderen in huis die graag gamen, dus het abonement verhoogd van 50 mbits naar 200 mbits.

Ik betaal nu voor 200 mbits maar merk geen verschil, speedtest gedaan, het blijkt nu 36 mbits ipv 200 

Nu zoek ik mij suf om contact te zoeken met kpn. Kan nergens iets vinden. Jammer kpn. Ik betaal liever heel veel meer voor mijn bits en service. Maar dit niet. Graag wil ik contact, hoe kan ik contact met jullie vinden? En wij willen graag die 200 bits zoals betaal

 

Ik voel mij zeer opgelicht door kpn, 36 bit ipv 200 en ik kan nergens vinden hoe ik in contact kan komen. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Per wanneer heb je de snelheid verhoogd naar 200 Mbps en heb je de snelheid bedraad of via wifi uitgevoerd


Per wanneer heb je de snelheid verhoogd naar 200 Mbps en heb je de snelheid bedraad of via wifi uitgevoerd

 

Hoi @Ceciel Aalders, welkom op het forum! Ik zie dat hier geen verdere reactie is gekomen. Jimny stelt hier goede vragen. Het wijzigen van de snelheid kan soms een paar dagen voor dit voltooid is. Daarnaast is het ook belangrijk om speedtests bekabeld te doen om zo echt de aansluiting te testen en niet alleen de wifi. Mocht je nog steeds issues ervaren hiermee, laat het weten. Vul dan ook je forumprofiel in, dan kijken we dit na.