Skip to main content

Ik ga toch nog een poging doen om dit aan te kaarten want ik snap er niks van dat KPN dit zo doet …. 

 

Mijn contract loopt volgende maand af, dus heb ik gesproken met zowel de chat als de telefonische klantenservice, immers ik ben geïnteresseerd om te blijven, maar dan wil ik natuurlijk wel gebruik maken van een actie zoals nieuwe klanten dat ook doen (of in ieder geval iets soortgelijks). 

Antwoord van KPN: 
Sorry, we hebben geen acties voor bestaande klanten, het enige dat ik u kan aanbieden is KPN compleet, alleen moet u dan wel even een mobiel abonnement afsluiten … → are you kidding me? 

Op de vraag: Kan ik als bestaande klant dan op geen enkele manier gebruik maken van een actie? → Antwoord: Ja als u een jaartje naar bijvoorbeeld ziggo gaat, en weer terugkomt kunnen wij u de actie voor nieuwe klanten bieden, anders kunt u enkel uw bestaande contract verlengen. 


Dit antwoord krijg ik dus tweemalig!! KPN Klopt dit echt? Kunnen bestaande klanten jullie echt totaal niet boeien? 

Hoi @gensnet 

En jij woont nog hier !:joy:

 

Zodra ik a.o.w. heb (als dat er dán nòg is) overweeg ik inderdaad uit Nederland te verkassen. Overal is het beter dan in Nederland. Met andere woorden het gras bij de buren is altijd groener dan bij jezelf.

Tja, dat denkt de buurman ook. En als jij dat mooie groen bij de buren dat gaat bekijken zie je ook mollen en kale plekken, want je bent een beetje een zeur. 


Ernst-Jan schrijft:

> ….. want je bent een beetje een zeur.

Ik probeer met een knipoog of wink zaken wat te relativeren. Dat komt schijnbaar niet aan bij sommige mensen. Die zijn altijd veel te serieus. Dat zie je wel aan dat plaatje wat ik opgestuurd heb. Er wordt dusdanig op gereageerd dat je meteen merkt dat er mensen de humor er niet van in zien…...