Skip to main content

Ik heb nu sinds woensdagmiddag 23 Maart internet en interactieve tv via glasvezel en ik heb nu inmiddels al 1 storing gehad en zit nu weer met een volgende storing. Zaterdag enkele uren geen interactieve tv en nu vandaag weer heb ik geen internet en geen tv. Ik heb jaren elders internet en interactieve tv gehad via het kopernetwerk en nooit problemen gehad. En nu zit ik dus al met de 2de grote storing in 4 dagen tijd. Als dit zo verder gaat dan zeg ik mijn abonnement op want daar is het mij te duur voor om met een verbinding te zitten die om de haverklap uitvalt.  

Blijft internet het wel goed doen? Is de tv ontvanger rechtstreeks met de KPN Box verbonden? Met een kabel bestaande uit 1 stuk? Zonder dat er andere kastjes of iets tussen zit?


Ja alles is goed verbonden. Trouwens het is allemaal aangesloten door een monteur van KPN. En zaterdag was het een storing van interactieve tv en vanmorgen een storing, en nu nog steeds van internet en tv. Trouwens ik kreeg nog een sms van KPN dat er weer een storing was van internet en tv en dat ze proberen te storing voor 15 uur te verhelpen.  En het gaat mij er gewoon om dat het nu al de 2de grote storing is in 4 dagen tijd. Als je dan zo’n duur abonnement hebt verwacht je ook dat het werkt. Maar ik kijk het nog even aan. Gelukkig kan ik nog binnen 14 dagen opzeggen. 


Hoi @Huub56, welkom op ons forum en bij KPN! Bedankt voor je bericht, dit is geen goed begin zo!

Ik begrijp dat het wat grotere storingen zijn geweest omdat je er ook de bijbehorende sms berichten over hebt gehad.
Effectief is daar weinig aan te doen en zijn dit vaak problemen bij graafwerkzaamheden of andere factoren van buitenaf maar het is natuurlijk wel hele slechte timing zo.

Ik hoop dat ze het inmiddels allemaal opgelost hebben en je verbinding nu goed stabiel werkt!
Mocht je toch weer problemen hebben met de verbinding kun je hierover ook 24 uur per dag met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen altijd meteen even met je meekijken!

Hier via het forum kan natuurlijk ook maar daar zal altijd even overheen gaan.


Het is een paar dagen goed gegaan en nu zit ik weer met de volgende storing. Vanaf vanmorgen valt de internet en WiFi verbinding uit. En als er weer verbinding is dan is het heel traag. Ik heb het online laten checken en is er dus weer een storing. Inmiddels heb ik  het modem al 2x opnieuw opgestart maar het helpt niks. Ik vind dit echt niet normaal en heb zoiets in jaren ook niet meegemaakt. De 3de storing in de eerste 10 dagen van mijn abonnement. Zo had ik mij glasvezel van KPN niet voorgesteld. 
Mvg. Huub


Goedemiddag Huub, geen goed begin zo inderdaad! Dit is uiteraard ook niet de bedoeling! Ik zie dat je je profiel inmiddels ingevuld hebt. 
De storing van afgelopen weekend zou inmiddels ook weer opgelost moeten zijn.