Skip to main content

Geachte KPN medewerker,

Maandag 2 november gaan wij verhuizen. In de woning staan een router en een 4G signaal versterker die door KPN zijn geplaatst. Graag hoor ik van u wat er met deze apparaten moet gebeuren. Omdat we tijdelijk in een vakantiewoning betrekken wil ik het internetcontract vanaf 2-11-2020 voor onbepaalde tijd opschorten. Zodra ik een definitieve woning heb gevonden, kan de aansluiting weer worden geactiveerd.

Ik ga ervan uit dat ik op deze wijze melding heb gemaakt van de verandering.

Mijn mobiele telefoon contract hoeft niet te veranderen.

Overigens vind ik het vreemd dat via de omweg van een forum (?) met u moet communiceren over deze situatie. Op uw website is geen enkele mogelijkheid gegeven voor het sturen van een e-mail.

Mijn adresgegevens zijn:

Douwe van der Wier

*************
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Hallo @Douwe van der Wier , je kunt KPN bereiken via 0800 0402 of via de chat.

Een abo kun je niet opschorten, alleen beëindigen.

Als je je abo opzegt moeten de spullen weer retour KPN, want je hebt ze in bruikleen.

Via het forum kun je geen wijzigingen doen, alleen per telefoon of chat.

Succes.

 


Hallo KPN medewerker,

Dank voor de uitleg. KPN bereiken via genoemd nummer is niet mogelijk. Reeds driemaal geprobeerd en vervolgens oneindig lang in de wacht gezet. Daarom verkies ik deze manier.

Mijn overeenkomst betreffende een internetaansluiting op ********  zeg ik dan bij dezen op per 2 november 2020 in verband met een verhuizing.

Ik ga de beide apparaten die ik in bruikleen heb, terugsturen. Graag ontvang ik van u het adres waar het pakket naar toe kan worden verzonden.

Met vriendelijk groet,

Douwe van der Wier 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @Nadia , wil jij hier s.v.p. even op inhaken.


Hoi @Douwe van der Wier 

Zoals @JanD  al aangaf kan u deze wijziging niet doorgeven via dit forum dit is geen officieel manier dus wordt ook niet verwerkt.

U zal toch via 0800 0402 of de chat of eventueel naar de winkel moeten gaan.  

 


Hallo @Douwe van der Wier, welkom op het KPN forum 🙂 Op dit platform kun je terecht voor uiteenlopende vragen. Je kunt hier met mede klanten in gesprek raken om kennis te delen, vragen te stellen of inspiratie opdoen. Hier helpt de community jou!  Dank @JanD 

JanD geeft je hier goed advies, helaas kunnen we je huidige abonnement niet in de koelkast zetten voor onbepaalde tijd. Als je voor een langere periode geen adres hebt waar je jouw abonnement: Internet, TV en bellen naartoe kunt verhuizen dan is het verstandig om deze voorlopig te beëindigen. Wanneer je weer een geschikte woning hebt gevonden kun je opnieuw een abonnement aanvragen. Let op, hiermee verlies je wel je vaste telefoonnummer, mailadres en eventueel opnames van iTV en oude voorwaarden van het abonnement.

Voor het beëindigen van je diensten heb je een maandopzegtermijn. Geef je verzoek daarom zo snel mogelijk je aan ons door via de klantenservice op 0800 0402. Kom je er niet door? Het kan ook online: kpn opzeggen verhuizen

Geef dan aan dat je wilt worden teruggebeld door op ‘Bel me terug’ te drukken en geef het nummer door waarop je bereikbaar bent. We bellen je dan binnen 1 uur weer terug :)

 


Reageer