Skip to main content

Het is onmogelijk om via de site of de MijnKPN app je abonnement te wijzigen. Je wordt dan steeds teruggestuurd naar de inlogpagina. Zowel op iOS als in twee verschillende browsers op de pc. Ik werd hierdoor door een aanbieding van een andere provider getriggerd.

Ook andere vragen zijn blijkbaar moeilijk te stellen. Nergens vond ik contactgegevens of een chatmogelijkheid. Hopelijk via dit forum contact.

Mijn eigenlijke vraag: wanneer komt KPN bij ons met glasvezel, ik begrijp dat we allemaal over moeten maar wanneer? En nu heb ik weer een aanbieding van een andere provider en dat wordt steeds aanlokkelijker. Ik ben tevreden over KPN maar…

Graag respons.

U kunt de status van uw adres vinden op kpnnetwerk.nl.  Vul daar postcode en huisnummer in.  Vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen continu gewijzigd. Maar zo spannend is glasvezel allemaal niet hoor. 


Hallo @krit ,

Mijn eigenlijke vraag: wanneer komt KPN bij ons met glasvezel, ik begrijp dat we allemaal over moeten maar wanneer? 

Check jouw glasvezelstatus op :

https://www.kpnnetwerk.nl

 

Het is onmogelijk om via de site of de MijnKPN app je abonnement te wijzigen. 

Nergens vond ik contactgegevens of een chatmogelijkheid.

Lukt het wijzigen van je abonnement niet online? 

Dan kun je hiervoor KPN gratis telefonisch bereiken via 0800-0402. Op werkdagen van 8.00 tot 18.00, op zaterdag tot 17.00. Niet op zondagen of feestdagen. 

Of regel de wijziging in een KPN-winkel. 

De chat bestaat niet meer. Je hebt verder ook nog contactmogelijkheden via Facebook of Twitter, maar voor wijzigingen aan je abonnement zou ik bellen of naar de winkel gaan. 

Â