Skip to main content

Mijn abonnement zou op 5 januari ingaan, ik heb een paar dagen gewacht maar het was niet ingeschakeld en het rode lampje op de modem brandt nog steeds.het abonnementsgeld is ook niet opgenomen, wat automatisch zou moeten gebeuren.

 

Hallo @Anna B, goed dat je contact met ons opneemt! Een rood service lampje is doorgaans geen goed teken. Nou gaat het bij jou om een nieuw installatiepakket, dus het kan zijn dat de installatiedatum mogelijk verschoven is, maar dan zou je hier wel bericht van moeten hebben ontvangen. Laten we daarom eerst proberen of we jouw diensten aan de praat kunnen krijgen met een reset van het modem. Als je op de link klikt, zie je onder kopje twee de instructies.

Werkt dit niet, dan zullen we verder moeten kijken. Je kunt in dat geval het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing kan ik je daarom aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb de modem gereset en alle stappen gevolgd, maar het lampje blijft rood. Misschien heb ik geen abonnement, maar weet ik niet hoe ik het moet inschakelen. het zou op 5 januari live moeten gaan, zoals mij in de e-mail werd verteld. Ik heb ook de gegevens op mijn profiel ingevuld.


Misschien even bellen met de klantenservice. 0800 0402


Hallo @Anna B, goed dat je contact met ons opneemt! Een rood service lampje is doorgaans geen goed teken. Nou gaat het bij jou om een nieuw installatiepakket, dus het kan zijn dat de installatiedatum mogelijk verschoven is, maar dan zou je hier wel bericht van moeten hebben ontvangen. Laten we daarom eerst proberen of we jouw diensten aan de praat kunnen krijgen met een reset van het modem. Als je op de link klikt, zie je onder kopje twee de instructies.

Werkt dit niet, dan zullen we verder moeten kijken. Je kunt in dat geval het beste telefonisch contact met ons opnemen. Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing kan ik je daarom aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik kreeg ook zo'n e-mail, maar waarom stond die op 5 januari niet voor het eerst aan? 

 


Dat verklaart een hoop @Anna B. De aansluitdatum is verplaatst naar 12 januari. Hopelijk is dan alles op orde zodat de diensten gaan werken. Excuses voor het ongemak!


het abonnement is ingeschakeld, ik heb betaald voor het abonnement en de apparatuur maar er is niets veranderd, het rode lampje brandt nog en ik heb geen internet.


Ingebreke stellen. Desnoods onverschuldigde betaling terugboeken. Dit duurt idioot lang!


Dat verrekenen zal wel goed komen.  Ik raad je aan de klantenservice te bellen.  0800-0402. 


Heb je het modem al eens een monteursreset gegeven?

Dat doe je door herstel+reset in te drukken tot power uitgaat,Dan weet je zeker dat je de juiste software hebt.


tak resetuję nie wiem co się dzieje dlaczego to nie działa    :(


tak resetuję nie wiem co się dzieje dlaczego to nie działa    :(

een paar berichten geleden praatte je nog nederlands,Waarom nu niet meer?


Ik vergat van mijn zenuwen Nederlands te schrijven.  Ik ga deze apparatuur gewoon terugbrengen naar de winkel omdat niets helpt.


Hoi @Anna B,

Wat vervelend dat je nog geen werkende verbinding hebt. Er is op 12 januari een sms naar jou verstuurd dat de verbinding gereed is. Heb je alles wel op de juiste manier aangesloten? Het lijkt me handig om even met mijn collega's van de klantenservice te bellen zodat ze de aansluiting met jou bij langs kunnen gaan.

Je kunt mijn collega's bellen op het nummer 0800 0402 (gratis).