Skip to main content

ik ben overgestapt van Odido naar KPN zakelijk. Hiertoe neemt KPN het initiatief van opzegging ivm overstapservice. de datum waarop wordt overgegaan is 17 januari. spullen toegestuurd, aangesloten en geen signaal.

 

bellen met KPN levert alleen smoesjes op dat dit aan Odido ligt. s ochtends zegt de medewerker het staat hier nog op verwerken. geen idee wat dat betekent. wachten dus. einde van de dag nog steeds geen signaal op GLAS, andere 2 lampjes branden. Medewerker zegt ik kan er niks aan doen, is schuld van Odido?!?! okay dan plan maar monteur, zodat deze kan helpen, want dit schiet niet op.

 

goed, voor de zekerheid plannen we monteur. Kan pas over een week…. nou dat is knap vervelend, want een week geen internet voor een bedrijf is een duur grapje. Maar gelukkig kan het nog steeds verwerkt worden, de aansluting, dus hij kan het ook gewoon doen morgen.

 

vandaag werkt er nog niets. dus bellen maar weer. nu roept de medewerker, ja de aansluitdatum is 25 januari?!! dus Odido (weer) had niet mogen opzeggen….. dit is onacceptabel op zijn zachtst, maar grootste probleem is dat ik 3 keer een ander verhaal krijg. niemand verantwoordelijkheid neemt, want alles ligt aan Odido… waar kan ik een technische service afdeling bereiken die dat signaal activeert? ik weet dat een monteur dat kan, maar er zijn ook vast wel mensen die dat kunnen doen van afstand?

 

Even bellen met 0800 0403, de helpdesk van KPN zakelijk. Dit forum is voor consumenten en kan hier helaas niets mee @neemverantwoordelijkheid 


oh dat is jammer. heb op dat nummer al 3 keer een ander verhaal gekregen, dus dacht misschien weet hier iemand wat meer. bedankt.


Je kan beter het zakelijk forum gebruiken: https://zakelijkforum.kpn.com/